Egy, a héten adott interjúban Haruhiro Tsujimoto éppen a Capcom-os Bionic Commando elhasalásával kapcsolatban hozta fel ezt a témát. Véleménye szerint komoly akadályokba lehet ütközni, ha csupán telefonon és e-mailben lehet felügyelni egy projektet, a személyes részvétel mindig többet segít, jobban ösztönzi az alkalmazottakat. A Bionic Commando ígéretesnek tűnt, de csúnyát bukott, amiért talán a távolság is felelős.
" A tapasztalatok a Bionic Commando-val azt mutatták, hogy kifejezetten nehéz úgy figyelni egy más cégnek fejlesztés céljából kiadott új játékra, hogy közben egy óceán választ el minket egymástól." - nyilatkozta Tsujimoto. "Sajnos azonban nem tudunk elegendő mennyiségű játékot fejleszteni, ha nem alkalmazunk külsős cégeket. Azt tervezzük, hogy elszeparáljuk egymástól a nyugati és a keleti fejlesztőcsapataink szerepét. Az itthoniak csak Japánban megjelenő játékokat fejlesztenének, míg a tengerentúlon olyan produktumokat készítenének, amelyek egy bejáratott brandre épülnek, tehát kidolgozott háttérrel és karakterekkel rendelkeznek. Ezen kívül az új címeink bizonyos részein is dolgoznának a külföldi kollégáink."