Vajon mennyire lehet implementálni ezeket a technológiákat korunk játékaiba, mennyire működnének ezek a hagyományos játékokkal? Yoshinori Kitase, a Final Fantasy XIII producere ennek kapcsán elmélkedett el egy kicsit, majd rájött, hogy ha érkezik a sorozatból egy XV. rész, az valószínűleg nem támogatná az új technológiákat. Az ok: a játékosok számára túlságosan fárasztó lenne ilyen módon Final Fantasy-t játszani.
"Ezek az új típusú irányítási metódusok nagyon érdekesek, de nem hinném, hogy lenne értelme egy esetleges következő Final Fantasy-t ilyen technológiákra építeni"- közölte Kitase. "Szerintem a játékosok nem vágynak arra, hogy egy száz órás JRPG-t így irányítsanak. Túlságosan fárasztó lenne, ha az emberek arra lennének kényszerítve, hogy egy nagyobb kardcsatát a kézmozdulataikkal irányítsanak. Majd meglátjuk, hogy mit hoz a jövő, de kétlem, hogy valaha is mozgásérzékelésen alapuló JRPG-ket kezdünk majd el gyártani."