Mindemellett a program mechanikája, játékmenete és élménye mind-mind hasonlítani fog a nagy elődre, sőt, még az is, hogy a fény bizony olyan ritka lesz benne, mint a fehér tollú holló.
Most azonban a mögöttes srácok egy egészen más oldalát mutatják meg új gyöngyszemüknek, hiszen egy igazán velős videóval prezentálják nekünk pályaszerkesztőjüket, avagy azt, hogy miképpen készül programjuk egy-egy helyszíne. A könnyen kezelhető szerkesztőről egyelőre még nem tudni, hogy a fanatikusok számára is elérhető lesz-e, mindenesetre mivel elég felhasználóbarát, ezért egyáltalán nem zárható ki. A látnivaló ugyanakkor nem csak azért hasznos, mert bemutatja a pályák szerkesztését, hanem mert rengeteg apró, főleg hangulati elemét is leleplezi a készterméknek, amely valamikor 2010-ben robog be a boltok polcaira, méghozzá PC-re, Mac-ra és Linux-ra. Ha szeretnéd megnézni hogyan is készül az Amnesia: The Dark Descent nevű reménység, akkor most itt a lehetőség, csak kattints a lejátszás gombra!
#tv#