Alpha Protocol: Párbeszédek, döntések és következményeik

2009. április 26.
2.4761
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Dru profilja, adatai
Dru
Az Obsidian Entertainment nagy fába vágta a fejszéjét, amikor elkezdett munkálkodni az Alpha Protocol című akció-szerepjátékon.
 

A stúdió eddig csak és kizárólag hozott anyagból, különféle licencek (Star Wars, Forgotten Realms) alapján dolgozott, az első, teljes mértékben az ő fejükből kipattanó ötletből lett jelen hír tárgya. A srácok hűek maradtak önmagukhoz, hiszen az Alpha Protocol is egy RPG-nek készül, bár - a mai trendek szerint - a kőkemény akció sem fog hiányozni belőle.

Utóbbiról a lenti videó megcsodálásával is meggyőződhetünk. Amikor titkosügynök főhősünk, Michael Thorton, a terepen kavar, bizony kevés szerepjátékos elemet vehetünk észre, jobban hasonlít egy lopakodós TPS-hez, például a Splinter Cellhez. A trailer azonban pont nem ezekre a részekre koncentrál, hanem a dinamikus dialógus rendszerről, és a világ döntéseinkre, cselekedeteinkre való reagálásáról hallhatunk érdekes információkat bő 5 percben.

A képsorok Moszkvába kalauzolják el a nézőket. Megismerkedünk néhány helyi nagymenővel, akiktől küldetéseket kaphatunk. Attól függően, hogy kitől fogadjuk el a missziót, más-más eseményekbe botlunk a végrehajtása során. Láthatunk néhány példát a párbeszédek működésére, a különféle válaszlehetőségekre.

Jelenlegi álláspont szerint október során érkezik a boltok polcaira az Alpha Protocol, PC, X360 és PS3 verziókra számíthatunk.
#tv#
nincs még hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
Botyi profiljatotyak profilja