A nyilatkozatból kiderülhet, hogy a PC-s verzió jobban fog teljesíteni, ami a látványvilágot illeti. A tegnap közzétett screenshot-ok a PC-s verzióból származnak, 1080p felbontáson (4xMSAA használata mellett), amelyeket azután visszaskáláztak 720p-s felbontásra, ezeket láthattuk, mi magunk is. Az eredeti, maximális felbontású matériákat nyomtatási célokra használhatják fel a fejlesztők.
Az Alan Wake Xbox 360-on nem fogja hozni a maximális 1920x1080-as felbontást, "csupán" 1280x720-on fog futni, ám a Remedy szóvivője fogadkozott, hogy ezen a pixelszámon is fantasztikusan fog festeni, a régóta fejlesztés alatt álló, pszichológia, akció thriller.
A tegnapi videó egyébként a játék grafikus engine-jével készült, tahát a látványvilág élesben is hozza majd a bemutatott színvonalat, legalábbis, ezt sugallják az Alan Wake készítői. A szóvivő sajnos nem volt hajlandó elárulni semmit sem a történet részleteiről, a spoiler elkerülése okán.
PC-n tehát úgy fest, hogy részletgazdagabb grafikát élvezhetnek majd azok, akik beneveznek a játékra, valamikor 2009-ben. Megjelenési dátum sajnos továbbra sincs, de bízunk benne, hogy a következő esztendőben végre megérkezik.