A Fujitsu globális szinten egységesíti PC termékkínálatát

2010. január 26.
1.8591
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
RED profilja, adatai
RED
A nagyhírű Fujitsu három globális termékcsoportban - a LIFEBOOK noteszgép-, az ESPRIMO asztaligép- és a CELSIUS munkaállomás-sorozatban - egységesíti PC-kínálatát, és globális támogatási struktúrája integrálásával gondoskodik róla, hogy ügyfelei a világ minden pontján ugyanolyan magas szintű támogatást és szervizt vehessenek igénybe.
 

A Fujitsu jelenleg Japánon kívül minden főbb piacán forgalmazza a hatalmas népszerűségnek örvendő LIFEBOOK noteszgépeit.

Az energiahatékony ESPRIMO asztali PC-ket és a dinamikusan változó IT-infrastruktúrákhoz tervezett CELSIUS munkaállomásokat jelenleg az EMEA-régióban, valamint - Japán kivételével - az ázsiai és csendes-óceáni térségben értékesíti.

A három termékcsoport a 2010-es év első negyedévében jelenik meg Japánban, kiváltva a korábbi FMV-BIBLO noteszgép-, FMV-DESKPOWER asztaligép- és az FMV-TEO szórakoztató PC-sorozatot. A kínálat egységesítésével párhuzamosan a Fujitsu a terméklogókat is frissíti.

A helyi igények minél jobb kielégítését szem előtt tartva a Fujitsu hagyományosan eltérő marketingstratégiát, és azon belül eltérő termékneveket alkalmazott az egyes régiókban. A globális PC-üzletág kiterjesztésével azonban szükségessé vált a PC-terméknevek egységesítése a konzisztens megjelenés és a Fujitsu márka erősítése érdekében. A személyi számítógépeiknél globálisan egységes bevezetést igénylő vállalati ügyfelek számára előnyös az egységes kínálat és az integrált támogatási struktúra. A külföldre is utazó és ott dolgozó ügyfelek ezután a világon mindenütt ugyanazt a magas szintű ügyféltámogatást és szolgáltatást vehetik igénybe a Fujitsutól.
nincs még hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
Botyi profiljamarco profilja