A Fujitsu jelenleg Japánon kívül minden főbb piacán forgalmazza a hatalmas népszerűségnek örvendő LIFEBOOK noteszgépeit.
Az energiahatékony ESPRIMO asztali PC-ket és a dinamikusan változó IT-infrastruktúrákhoz tervezett CELSIUS munkaállomásokat jelenleg az EMEA-régióban, valamint - Japán kivételével - az ázsiai és csendes-óceáni térségben értékesíti.
A három termékcsoport a 2010-es év első negyedévében jelenik meg Japánban, kiváltva a korábbi FMV-BIBLO noteszgép-, FMV-DESKPOWER asztaligép- és az FMV-TEO szórakoztató PC-sorozatot. A kínálat egységesítésével párhuzamosan a Fujitsu a terméklogókat is frissíti.
A helyi igények minél jobb kielégítését szem előtt tartva a Fujitsu hagyományosan eltérő marketingstratégiát, és azon belül eltérő termékneveket alkalmazott az egyes régiókban. A globális PC-üzletág kiterjesztésével azonban szükségessé vált a PC-terméknevek egységesítése a konzisztens megjelenés és a Fujitsu márka erősítése érdekében. A személyi számítógépeiknél globálisan egységes bevezetést igénylő vállalati ügyfelek számára előnyös az egységes kínálat és az integrált támogatási struktúra. A külföldre is utazó és ott dolgozó ügyfelek ezután a világon mindenütt ugyanazt a magas szintű ügyféltámogatást és szolgáltatást vehetik igénybe a Fujitsutól.