Ha mindez nem lenne elég, a stúdiót az utóbbi időben még plágiumgyanúval is megvádolták, utoljára éppen az Electronic Arts perelte be őket, amiért a The Ville című alkotásuk erőteljesen hasonlított a The Sims Socialre, azonban a Zynga New York vezére szerint nem véletlen, hogy peren kívül meg tudtak egyezni a kiadóval.
Dan Porter elmondása alapján ugyanis hiába is lett volna helytálló a plágiumgyanú, véleménye szerint a mai fejlesztőcsapatok többsége másol valakiről.
Ezt a folyamatot nem a Zynga kezdte el, hanem már évek óta jellemző a játékipar jelentős hányadára, elsődlegesen az egyedi ötletek hiányának köszönhetően, de Dan szerint számukra amúgy sem az egyediség volt a fontos, sokkal inkább az, hogy képesek legyenek a képernyők előtt tartani a rajongókat.
Ez vajon elég indok és védelem arra, hogy a Zyngát több fejlesztőcsapat is arcátlan másolással vádolta meg a múltban?