A Microsoft megmutatja miért előnyös felhőt használni a játékokban

2014. április 10.
1.7801
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
IAppearMissing profilja, adatai
IAppearMissing
A Microsoft egy új videót tett közzé, amelyből megtudhatjuk, hogy miért is jelent hatalmas előnyt a játékok esetében (is) az, ha a számítások egy részét a számítógép helyett a felhő végzi.
 

A látványos technológiai demón egy darabjaira hulló épületet szemlélhetünk meg, milliónyi apró szilánkkal és törmelékkel egyetemben, ami igencsak impozáns látványt nyújt. A felvétel bal oldalán egyetlen számítógép, míg a másikon maga a felhő látható akció közben.

A különbség ég és föld, ez pedig már az elejétől fogva jól látható. A magára hagyott számítógép egy idő után bedobja a törölközőt, annyira lelassul a részecskék megjelenítésétől, hogy teljesen lemerevedik a kép. Ezzel szemben a felhő igencsak jól bírja a strapát, a képernyő jobb oldalán ugyanis végig 30 képkockát áthatunk, a megjelenő részletek számától függetlenül.

#tv#
9 hozzászólás

rDAVE

12 éve, 2 hónapja és 4 napja

totyak írta:
Én nem igazán várom az ilyesfajta technikát a játékokba. Megszakad a net kapcsolat, vagy bemondja az unalmast a szerver és nem játszol még 25 fps-sel sem.
Vagy elmegy az áram, vagy tönkremegy a gép...

válasz erre

totyak

12 éve, 2 hónapja és 4 napja

Én nem igazán várom az ilyesfajta technikát a játékokba. Megszakad a net kapcsolat, vagy bemondja az unalmast a szerver és nem játszol még 25 fps-sel sem.

válasz erre

rDAVE

12 éve, 2 hónapja és 4 napja

Ez oké, de ehhez az is hozzá tartozik, hogy milyen messze van a szerver.

válasz erre

I3enG

12 éve, 2 hónapja és 4 napja

nem mindegy hogy fps lagod lesz vagy szerver lag? röhögő smiley

válasz erre

kpal

12 éve, 2 hónapja és 5 napja

oké szép ,de itt a háttérben óriási bevételét akarnak ilyen folyamatos élményért stb...

válasz erre

zolika1994

12 éve, 2 hónapja és 5 napja

juhaszandor írta:
A mai játékokhoz muszáj is lesz, mert a fejlesztők imádják a rombolható környezetet és a magas gépigényt.
A magas gépigényt mindig szerették mosolygó smiley

Mikor implementálják ezt játékokban? Vagy NG konzolokon már elérhető?

válasz erre

italianman

12 éve, 2 hónapja és 5 napja

Nem kicsi a különbség .

válasz erre

juhaszandor

12 éve, 2 hónapja és 5 napja

A mai játékokhoz muszáj is lesz, mert a fejlesztők imádják a rombolható környezetet és a magas gépigényt.

válasz erre

teglasdavid

12 éve, 2 hónapja és 5 napja

Ezt én is ki próbálnám !Csak törni és zúzni kell !röhögő smiley

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
Maniac profiljamarco profilja