A Fable: The Journey-ben nem lesznek fegyverek

2011. augusztus 12.
2.4011
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Hobbikocka profilja, adatai
Hobbikocka
Az idei E3-on mutatta be a Lionhead Peter Molyneux legújabb Fable játékát, amely nagy mértékben épít a Kinect lehetőségeire.
 

A bemutató annyira nem sikerült fényesen, Molyneux ezután tetemes mennyiségű magyarázkodással töltötte az expó hátralevő részét, hiszen a játék még eléggé félkész állapotban volt. Meglepő adalék a játékhoz, hogy ezúttal elfelejthetjük a puskák és közelharci fegyverek használatát, csak mágiát tudunk használni a harcokban. Hogy mivel magyarázza ezt Mr. Molyneux?

"Rakhattunk volna bele közelharci fegyvereket, de az egyetlen dolog amit utálok a közelharci fegyverekben és a lőfegyverekben is, hogy az agyunk visszarúgásra számít a használatukkor. Amikor meglendítek egy kardot és eltalálok valamit a képernyőn, a látvány és a hang nem elég. Megcsinálhattuk volna, azt amit a Zelda jól megoldott a Twilight Princess-ben, ahol nem igazán számít mit csinálsz, ami a képernyőn van az a legjobb. De azt akartam, hogy az emberek erősnek érezzék magukat, érezzék a hatalmat, hogy róluk szól az egész. A mágiával az a helyzet, hogy nincs belekódolva az agyunkba, milyen érzés kéne hogy legyen. Így hát nem lesznek pisztolyok és kardok.
6 hozzászólás

Vendég

15 éve, 7 napja

pc -n is megy a kinect mar egy ideje.

válasz erre

totyak

15 éve, 8 napja

Gondolom ez nem lesz pc-re, ha a mozgásérzékelésre épít?

válasz erre

Shade

15 éve, 9 napja

Most mér...mágus szimulátor. röhögő smiley

válasz erre

Vendég

15 éve, 9 napja

hát nekem eza koncepció nem tetszik

válasz erre

Shade

15 éve, 9 napja

Nekem tetszik az ötlet, szeretem a mágusokat.

válasz erre

Vendég

15 éve, 9 napja

Legközelebb már fa sem lesz benne mert az meg kérges...wtf smiley

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások