A Dishonored a TE vérszomjadhoz igazodik - Bethesda

2011. július 13.
2.1181
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
A Bethesda múlt héten bemutatott csöppsége, a Dishonored kétségtelenül figyelemreméltó pályát ír majd le megjelenéséig a gamerhírek világában - hogy végül miként landol, az már más lapra tartozik -, a lopakodós akciójáték ugyanis szemlátomást egyedi vonásokat tudhat majd a magáénak.
 

A fejlesztő vállalat ez alkalommal éppen arról beszélt, miként igyekszik a Dishonored sok tekintetben játékosainak kedvében járni, egyszersmid arra is rávilágít, a Dishonored jó, a Dishonored finom, a Dishonored különleges.

A játék főhőseként egy olyan testőrt alakítunk, akitől egyáltalán nem áll távol a természetfeletti képességek intézménye - jártasak vagyunk mind a lopakódásban, mind a mágiában -, s ahelyett, hogy a készítők az Elder Scrolls ösvényén járva ismét a tipikus "gyógyítás-sebzés-manipuláció" kategóriákba sorolták volna ezeket a képességeket, képesek leszünk mindezeket kombinálni az elénk gördülő akadályokat elhárítandó.

A fejlesztők egyébiránt arra is kitértek, hogy az ellenfeleket rendkívül magas AI-vel áldották meg, ami első hallásra elrettentőnek tetszhet, azonban tudjuk, hogy a magasabb AI egyúttal még több opciót is biztosít nekünk az őrök félrevezetéséhez, manipulálásához.

A Dishonored jövőre jelenik meg.
1 hozzászólás

Vendég

15 éve, 1 hónapja és 21 napja

Remélem tényleg jó lesz az AI. Sokszor annyira hülyék szerencsétlen ellenfelek, hogy felháborító...

válasz erre
 

kapcsolódó hírek, cikkek

Nincsenek kapcsolódó cikkek.

 
legutóbbi hozzászólások