A fejlesztő vállalat ez alkalommal éppen arról beszélt, miként igyekszik a Dishonored sok tekintetben játékosainak kedvében járni, egyszersmid arra is rávilágít, a Dishonored jó, a Dishonored finom, a Dishonored különleges.
A játék főhőseként egy olyan testőrt alakítunk, akitől egyáltalán nem áll távol a természetfeletti képességek intézménye - jártasak vagyunk mind a lopakódásban, mind a mágiában -, s ahelyett, hogy a készítők az Elder Scrolls ösvényén járva ismét a tipikus "gyógyítás-sebzés-manipuláció" kategóriákba sorolták volna ezeket a képességeket, képesek leszünk mindezeket kombinálni az elénk gördülő akadályokat elhárítandó.
A fejlesztők egyébiránt arra is kitértek, hogy az ellenfeleket rendkívül magas AI-vel áldották meg, ami első hallásra elrettentőnek tetszhet, azonban tudjuk, hogy a magasabb AI egyúttal még több opciót is biztosít nekünk az őrök félrevezetéséhez, manipulálásához.
A Dishonored jövőre jelenik meg.