A DICE nem szeretné, ha civileket öldösnénk - Tehát nem fogunk

2011. szeptember 01.
1.9471
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
Ahogy azt bizonyára Ti is megfigyeltétek, napjaink lövöldözős játékaiban mind ritkábban és ritkábban botlunk bele ártalmatlan járókelőkbe, fegyvertelen civilekbe - ha pedig mégis, hát a lövedék nem fog rajtuk.
 

Sok más fejlesztőcsapathoz hasonlóan A Battlefield 3 alkotói sem kívánnak maguknak különösebb fejfájást okozni azzal, hogy lehetőséget adnak a köznép halomra lövésére: úgy vélik, ha ezt a hatalmat a játékosok kezébe adják, azok nagy valószínűséggel élnek is majd vele.

Patrick Bach egy interjúban hangot adott ama véleményének, mely szerint, mihelyst lehetőséget adunk a játékosoknak a jó és rossz közötti választásra, azok az esetek többségében inkább a rosszat választják.

"Amennyiben a játékosokat a jó és rossz dolog közti választás elé állítjuk, elvetemült dolgokat csinálnak, áttérnek a Sötét Oldalra, mert az emberek azt hiszik, menő huncutnak lenni, és sosem kapják el őket..."

"Amint egy hiteles játékban ott a kezedben a fegyver és előtted áll egy gyermek, mi történik? Nos, a játékos alighanem lelövi azt a gyereket."

"Minket okolnának. Olyan élményt kell létrehoznunk, amelyben nem adunk lehetőséget a játékosoknak arra, hogy rossz dolgokat vigyenek végbe."

"Valami olyat szeretnénk alkotni, ami valamivel érettebb. Az érett nem jelent egyet a véressel - néhány összekeverik a kettőt. A vérszomj valójában gyermetek dolog."
4 hozzászólás

Lac

14 éve, 11 hónapja és 16 napja

Abszolút megértem a Dice-t, emlékezzünk csak, mekkora balhé volt anno a CoD 6 terminálos pályájából is (holott azt még át is lehetett ugrani). A realitás pedig szerintem nem egyenlő azzal, hogy civileket mészárlunk. A harmadik kommentben jól felvázolta a kedves Vendég a lehetséges alternatívákat. Jó megoldás lenne, ha pl. egy percen belül három civil meghal, akkor újra kell nyomni a pályát, vagy annak egy részét. Így az ember meggondolná, hogy hova lő.
Nem beszélve arról, hogy akármennyire is valósághű akar lenni egy-egy háborús játék, azért az ne arról szóljon már, hogy fegyverteleneket mészárolunk. Így is elég sok az idióta a világban, akikben nem kell erősíteni azt a tudatot, hogy bármit megtehetnek.

válasz erre

Vendég

14 éve, 11 hónapja és 16 napja

Ahogy a bejegyzésben olvasható, nem is lesznek nagyon civilek... amúgy ez egy akkora f*szság! Most attól, hogy ez egy katonai jellegű valósághoz közel álló játék, miért ne lehetne benne civil??? Egy GTA-ban is sok a valós elem, mégis lehet interakciót kiváltani a civilekből. Én úgy csinálnám meg az ilyen játékokat, hogy az valami plusszot adna, ha nem bántanád, vagy esetleg meg is védenéd a civileket. Ha meg mégis akkor szigorúan bütetném. Pl újra kéne kezdeni egy-egy full pályát, vagy ha multiban is lennének, akkor fokozat megvonásokat eszközölnék stb. A motivációt mind pozitív mind negatív értelemben használnám. Ösztönzés, ez a kulcsszó!

válasz erre

Cpt_Nihil

14 éve, 11 hónapja és 17 napja

Vendég írta:
Ezzel gyakorlatilag lenullázták az élethűséget... Egy háborús játék, amiben átmegy embereken a golyó? meglepett smiley Nemár! mosolygó smiley
számból vetted ki a szót

válasz erre

Vendég

14 éve, 11 hónapja és 17 napja

Ezzel gyakorlatilag lenullázták az élethűséget... Egy háborús játék, amiben átmegy embereken a golyó? meglepett smiley Nemár! mosolygó smiley

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
rDAVE profilja