A Beyond: Two Soulsban nem botlunk "Game Over" feliratba

2012. június 13.
1.6261
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
Már a Quantic Dream első kiemelkedő alkotása, a Farhenheit is törekedett arra, hogy mennél jobban elmossa a filmek és az interaktív szórakozás közötti határvonalat, s mint az várható volt, a stúdió legújabb reménysége, a Beyond: Two Souls sem fog visszanyúlni a Super Mario Borthers prózai eszközeihez.
 

Az E3 során felbukkant, meglehetősen bő lére eresztett gameplay videó még azon kevesek figyelmét is felkeltette, akik netalántán addig hetyke vállrándítással nyugtázták a Two Souls létezését. Az ígéretes koncepciójú játékkal kapcsolatban számos kérdés nyitva áll még, melyek közül ma egy újabb került megválaszolásra.

Ray Khalastchi, az X Dev Studio producere a PlayStation Blognak elárulta, hogy a Beyond: Two Soulsban egész egyszerűen nem veszíthetünk, legalábbis a játék sosem nem ér véget egy cicomás "Game Over" képernyővel, még abban az esetben sem, ha fejjel lefelé tartjuk a kontrollert és hibát hibára halmozunk - a cselekmény egész egyszerűen más-más vágányokra terelődik.

"Nincs 'Game Over' felirat, egyszerűen csak folytatódik a játék" - nyilatkozta Khalastchi. - "A történet az ilyen események függvényében halad tovább. [Jodie-t] letartóztathatják, leüthetik, hogy aztán később magához térjen."
Beyond: Two Souls sem fog visszanyúlni a Super Mario Borthers prózai eszközeihez.'>
3 hozzászólás

Braddock

14 éve, 1 hónapja és 12 napja

Ez elég jól hangzik!

válasz erre

Vendég

14 éve, 1 hónapja és 12 napja

Ennyi.

válasz erre

Vendég

14 éve, 1 hónapja és 12 napja

Az igen. És ezt a sok hülye pcs, codos osztálytársam soha nem fogja megtapasztalni

válasz erre
Beyond: Two Souls
14.990 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
Botyi profiljamarco profiljaDav2377 profiljaManiac profilja