A Better Business Bureau (A Jobb Üzletért Hivatal) észrevétele szerint az éppen homofóbok ellen barikádot emelő EA és a BioWare lényegében félrevezető szavakkal reklámozták üdvöskéjüket.
A BBB blogon közzétett értekezésében Marjorie Stephens az olyan mondatokat találta megtévesztőnek, mint az "éld át az emocionális történet elejét, közepét és végét úgy, mint még soha; melyben az általad hozott döntések teljes mértékben befolyásolják az élményeket és a végkimenetelt", illetőleg az "utad során hozott döntéseid érdemi változásokat eszközölnek a végkimeneteleken, ide értve a kulcsszereplőkkel kiépített kapcsolatokat, egész civilizációk bizalmát, de még a radikálisan különböző befejezéseket is".
Stephens a fentebb szereplő mondatokat vette górcső alá, rámutatva a közte és a valódi befejezés közti ellentmondásra, kissé talán szőrszálhasogató módon:
Stephens megjegyzi, hogy a vállalatoknak érdemes lenne körültekintőbben megfogalmazni egyes promóciós szövegeiket, mert azok negatív visszajelzéseket és elégedetlenségeket szülhetnek - ugyanakkor hozzáteszi, hogy ezek csupán apró kiragadott példák a vállalat reklámkampányából és talán nem is nyomnak sokat a latba.