A Better Business Bureau szerint a Mass Effect 3-at "gyakorlatilag félrevezetően reklámozták"

2012. április 11.
1.7111
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
Amíg a Mass Effect 3 rajongóinak zöme - de legalábbis egy része - a játék kiábrándító befejezése miatt és ellen vívnak szélmalomharcot, addig a piaci felek kölcsönös bizalma jegyében működő BBB cég "gyakorlatilag" meg is alapozta ezeket a panaszokat.
 

A Better Business Bureau (A Jobb Üzletért Hivatal) észrevétele szerint az éppen homofóbok ellen barikádot emelő EA és a BioWare lényegében félrevezető szavakkal reklámozták üdvöskéjüket.

A BBB blogon közzétett értekezésében Marjorie Stephens az olyan mondatokat találta megtévesztőnek, mint az "éld át az emocionális történet elejét, közepét és végét úgy, mint még soha; melyben az általad hozott döntések teljes mértékben befolyásolják az élményeket és a végkimenetelt", illetőleg az "utad során hozott döntéseid érdemi változásokat eszközölnek a végkimeneteleken, ide értve a kulcsszereplőkkel kiépített kapcsolatokat, egész civilizációk bizalmát, de még a radikálisan különböző befejezéseket is".

A legfőbb kérdés itt az, valóban félrevezetően reklámozta a BioWare? Gyakorlatilag igen, félrevezetően reklámozta.

Stephens a fentebb szereplő mondatokat vette górcső alá, rámutatva a közte és a valódi befejezés közti ellentmondásra, kissé talán szőrszálhasogató módon:

Azt írja: "döntéseid érdemi változásokat eszközölnek a végkimeneteleken". A fogyasztónak tüzetesen elemeznie kéne ezt a mondatot ahhoz, hogy rájöjjön, a játék végkimenetelét valójában nem befolyásoljuk "érdemi" módon.

Stephens megjegyzi, hogy a vállalatoknak érdemes lenne körültekintőbben megfogalmazni egyes promóciós szövegeiket, mert azok negatív visszajelzéseket és elégedetlenségeket szülhetnek - ugyanakkor hozzáteszi, hogy ezek csupán apró kiragadott példák a vállalat reklámkampányából és talán nem is nyomnak sokat a latba.
Mass Effect 3 rajongóinak zöme - de legalábbis egy része - a játék kiábrándító befejezése miatt és ellen vívnak szélmalomharcot, addig a piaci felek kölcsönös bizalma jegyében működő BBB cég "gyakorlatilag" meg is alapozta ezeket a panaszokat.'>
5 hozzászólás

Vendég

14 éve, 4 hónapja

Vendég írta:
Kéremszépen nem az itt a probléma, hogy "legalább részben téves volt a reklám", hanem hogy teljes szöges ellentéte volt amit reklámoztak mint amit kiadtak. Azért akárhogy is nézzük, az probléma, ha elvileg a végződésnek el kéne térnie a játék során alkotott döntéseid alapján, erre a legvégén egy pontszám alapján kapsz 3 végződést ami teljesen ugyanaz, csak színben tér el.

Videó ami összeveti az összes lehetséges végződést: http://www.youtube.com/watch?v=rPelM2hwhJA
Uhhh mondjuk ez nagyon durva!röhögő smiley

válasz erre

Vendég

14 éve, 4 hónapja

Vendég írta:
Ennyi erővel soha semmit nem lehet eladni...
Kéremszépen nem az itt a probléma, hogy "legalább részben téves volt a reklám", hanem hogy teljes szöges ellentéte volt amit reklámoztak mint amit kiadtak. Azért akárhogy is nézzük, az probléma, ha elvileg a végződésnek el kéne térnie a játék során alkotott döntéseid alapján, erre a legvégén egy pontszám alapján kapsz 3 végződést ami teljesen ugyanaz, csak színben tér el.

Videó ami összeveti az összes lehetséges végződést: http://www.youtube.com/watch?v=rPelM2hwhJA

válasz erre

Braddock

14 éve, 4 hónapja

Már annyira szidja mindenki a végét hogy megnézem már én is!

válasz erre

Vendég

14 éve, 4 hónapja

Ennyi erővel soha semmit nem lehet eladni...

válasz erre

Vendég

14 éve, 4 hónapja

Egyet kell értsek vele...

válasz erre
Mass Effect 3
2.899 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
Botyi profiljamarco profilja