A londoni EGX Rezzed expón ezzel kapcsolatban próbáltak meg kihúzni valamit Levine-ből az Eurogamer munkatársai, azonban a fejlesztő elmondta, hogy konkrétumokkal nem akar szolgálni, hiszen a játékfejlesztés ezen a téren egy veszélyes terep, utalva arra, hogy ha valamit elmond, azt később bizony keményen számon kérik rajta a rajongók.
Amit azonban Ken már határozottan ki mert jelenteni, hogy új játéka sokkal nagyobb kihívást jelent majd a játékosok számára, mint a Bioshock vagy a Bioshock Infinite volt, sőt mi több, teljesen más élményt is garantálnak, miközben az is a célja, hogy a rajongók ne érjenek végig egy hétvége alatt azon a játékon, melyen csapatával öt évet dolgozott.
Levine mesélt az inspirációkról is, így kiemelte, hogy nagy hatással volt rá és a projektre a Shadow of Mordor, illetve főként annak Nemesis rendszere, de a Telltale Games-féle The Walking Dead szerteágazó, illetve irányítható sztorija is, amelyek vélhetően saját alkotásában is megjelenhetnek valamilyen formában.