A Sekiro: Shadows Die Twice újraéledési mechanikája révén lesz nehezebb a Dark Soulsnál

2018. július 16.
1.7741
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
A Bloodborne és a Souls játékok atyjainak következő projektje több ízben is eltér majd korábbi fejlesztéseiktől, és ezek közül az egyik legizgalmasabb, az újjáéledés mechanikája.
 

A Sekiro: Shadows Die Twice-ban azonnal folytathatjuk majd a játékot elhalálozásunk pontjától, és habár ez felvet pár kérdést a játék nehézségével kapcsolatban, a stuff rendezője, Hidetaka Miyazaki szerint ez pont, hogy még keményebb kihívást is jelent, mint a Souls játékok.

Három módon fog kihatni főhősünkre a halál, mint olyan, de ezekről részleteket nem osztott meg Miyazaki. Elmondása alapján azért lesz ez keményebb dió, mint bármelyik korábbi játékul, mert így még jobban kitolhatják a határokat, és tényleg bármikor elszenvedhetünk egy-egy halálos csapást. Hozzátette, attól, hogy lesz a játékban egy ilyen mechanika, az nem azt jelenti, hogy a játékos nem fog félni, hogy meghal a karaktere.
2 hozzászólás

RyutheStaR

7 éve, 6 hónapja és 10 napja

Azaz, beleb4sznak majd ilyen egyhitelős támadásokat..hát ez aztán kurv4jó játék élmény mondhatom. Ennél többre nem telik, ahogy látom. rip fr

válasz erre

VaPe

7 éve, 6 hónapja és 14 napja

Legalább lesz egy játék ami nem lesz olyan rohadt könnyű végre.

válasz erre
Sekiro: Shadows Die Twice
17.799 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
Botyi profiljafighterlaci profiljafighterlaci profilja