Közzétették ugyanis a 2018-as év negyedik negyedévének üzleti jelentését, mellé pedig csatoltak egy levelet a befektetők számára, ahonnan az iménti kijelentés is származik.
Joggal jöhet a kérdés, hogy egy videojáték hogyan szállhat versenybe egy streaming szolgáltatóval, de igazság szerint több platformon is zajlik a verseny a fogyasztókért, a Fortnite pedig tavaly közel három milliárd dollárt kaszált, így nem véletlen, hogy a streaming óriás számára az Epic Games battle royale-ja jelenti a legnagyobb veszélyt, és nem például az HBO.
Az sem elhanyagolandó tény, hogy míg a Fortnite 200 millió regisztrált játékossal bír, addig a Netflix mindössze 139 millió előfizetővel. Bár a kérdéses játék ugyebár free-to-play alapon működik, de ez a szám még ettől függetlenül is elképesztő előny, persze ez bevételben nem egészen ennyire egyértelműen mutatkozik meg, mégis fontos lesz odafigyelniük a Fortnite térnyerésére a jövőben.