A Crystal Dynamics 2006 óta csak a Tomb Raider szériát gazdagítja, azonban az öreg játékosok emlékezhetnek, hogy a csapatnak azelőtt több remek franchise is volt a kezében, melyek közül az egyik legismertebb a Legacy of Kain, melynek utolsó része 2003-ban jelent meg, majd idén lépett béta fázisba a Nosgoth, mely egy free-to-play multiplayer spin-off-ja a sorozatnak.
A sorozat felélesztésére a Square Enix már tett egy próbát a Climax Studios-al együtt a Legacy of Kain: Dead Sun képében, azonban ennek fejlesztését 2012-ben lelőtték.
A Finder munkatársa a napokban kérdezte meg Michael Brinker-t, szenior dizájnert, hogy mekkora esélye van annak, hogy kapjunk egy új Legacy of Kain játékot ebben a konzolgenerációban. A válasz így hangzott:
50/50 az esély. Vannak belsős fejlesztőink, akik tényleg nagyon akarnák elkészíteni a játékot. Ez érdekes, hiszen az emberek visszatekintenek a történelmünkre és a franchise-ainkra és azt látják, hogy több nagyon jó IP-nk is van. Tehát a játékosok csodálkoznak, hogy hol vannak azok, mi történt velük? Nos, mi gyakran összeülünk és beszélünk azon ötletekről, hogy visszahozzuk őket az életbe. Ennek tényleg 50/50 az esélye.