Az alkotás nem a szokványos, lassú, vontatott és megfontolt kalandjátékos elemeket kívánja ismét feleleveníteni, hanem egy dinamikus és "pörgős" játékmenetet kíván bedobni a közösbe. A bejelentés sajnos elég szűkszavú volt, így sem a játékmenetről, sem egyéb más fontosságokról nem rántották le a leplet, viszont az alapkoncepció már fel lett vázolva, lássuk hát mi is lenne az.
A 15 Days betöltése után három karaktert, Cathryn-t, Mike-ot és Bernard-ot irányíthatjuk majd, mindegyik közös jellemzője, hogy profi tolvajok, azonban mindhárman másban jók... Célterületeik általában múzeumok, ahonnan értékesebbnél értékesebb műtárgyakat, festményeket és egyéb régiségeket lopkodnak, hogy aztán műgyűjtőknek jó pénzért eladják őket. Aki azonban kapzsiságra gondol, az gyorsan felejtse is el, hiszen a három karakter ezt a pénzt segély címszóval a rászorulóknak küldi szét, így akár még Robin Hood is megirigyelhetné őket. A történet ezidáig szép és jó, azonban egy híres amerikai nyomozó, Jack Stern tudomására jut a három tolvaj, a hajsza pedig
megkezdődik.
Nagyjából így néz ki a 15 Days koncepciója, a játékban a feladatunk majd valószínűleg az lesz, hogy a három karakterrel ügyeskedve ki kell cseleznünk a nyomozó urat, hogy újabb és újabb adományokat tudjunk küldeni a rászorulóknak. A játék nem casual stílusú, hanem egy nehéz kalandjáték, tehát az eszünkre nagy szükségünk lesz. PC exkluzivitása mellett sajnos mást nem tudunk az alkotásról, a bejelentéshez mellékelt kép viszont arról árulkodik, hogy grafikailag nagyon is rendben lesz az 15 Days. Várjuk a továbbiakat.