Warrior kaszt a Cataclysm-ben.

2010. október 22.
45.7621
Figyelem! Ez a blog már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Ez egy blogbejegyzés, amely nem a szerkesztőség által szerkesztett tartalom. A benne foglaltak a szerző véleményét tükrözik!
Welar profilja, adatai
Welar
Sziasztok! Megpróbálom kicsit részletesen leírni a kasztok változását egyenként, egy kis klános segítséggel. Kezdjük a sort a Harcos/Warrior kasztal.
 

A warrior kaszt a következő képpen fog megváltozni a Cataclysm-ben.

A 80 lv -től felfelé az alábbi új skilleket fogja megkapni a különböző szinteken:

81. szinten: Inner Rage
#kep1#Ez a képesség úgy fog műkodni lényegében, hogy ez egy passzív képesség lesz, ami akkor aktiválódik, ahogy a warrior eléri a 100 raget. Ha a minibuff a warrioron van minden képessége 50%-kal több raget emészt fel, viszont 15%-kal turbózza a sebzését. Ez kb. olyasmi lesz, mint mikor bejön a chain crit, egyfajat túlpörgés. A fejlesztők nem szeretnék, hogy a warriorok harci stílusa ezentúl az auto-attack 100 rageig, majd egyszer csak mindent bele badabumm legyen, ezért ez a képesség kiemelt figyelmet fog kapni.

83. szinten: Gushing Wound

Warrior kaszt a Cataclysm-ben. - 2. kép

Új fajta vérzés debuff kerül a warriorok eszköztárába. A költsége 10 rage, és alapból rosszabb sebzést ad, mint a Rend, de ha a target megmozdul ez elkezd halmozódni. Három alkalommal stackelhet fel a mozgástól, mindig megújítja magát, és 9 másodpercig ketyeg ha mozdul a célpont és ekkor már érezhetően hatékonyabb, mint a Rend.
A Cataclysmban minden DoT critelhet, így természetesen a Gushing Wound dotja is képes lesz erre.

85. szinten: Heroic Leap
A lényege ennek a képességnek, hogy hatalmas ugrással a célponthoz repül, és ott egy Thunder Clap jellegű effekt kiséretében csapódik be. A cooldownja hosszabb lesz, mint a Chargenak, de ugyanolyan szabályok érvényesek rá.
Alapvetően csak Battle Stanceben használható, ám a Jugernaut vagy a Warbringer talent segítségével másik stancenben is elérhető lesz.
A Thunder Clap sebzése nem túl nagy, de a Heroic Leapé az lesz.
Abban sem hasonlít a chargera, hogy a target kap egy rövid stun effektet, hogy a warrior ne a semmibe ugorjon, mert a célpont közben elmozdulhat


Warrior kaszt a Cataclysm-ben. - 3. kép

Változó képességek és mechanizmusok
Ezentúl a Sunder Armor debuffja 3x stackelődhet, és ugyanúgy 4% armort veszt vele a célpont.
A Heroic Strike ezentúl instant támadás lesz, az a mechanizmus kikerül a játékból, ami a következő támadásra ad valami buffot. Ezen felül kicsit módosul is a mechanizmusa, 10 ragebe fog kerülni, tehát 10 rage pontért már elsüthető, de 30 a maximális határa. Annál nagyobbat sebez minél több pontot tud elhasználni (30-ig).
A Battle Shout, Commanding Shout és nagy valószínűséggel a Demoralizing Shout átalakul olyasmivé, mint a DK Horn of Winter spellje, tehát nem kerül ragebe, ám raget termel és rövid cooldownon van.
Whirlwind. A jövőben ez végtelen mennyiségű ellenfelet sebez, de csak 50% fegyver sebzéssel.

A Cataclysm egyik nagy újítás lesz, hogy minden healt csökkentő debuff csak 20%-ban hathat. Ellenben a bejövő heal a játékos életerejéhez képest kisebb lesz, teháta 20% még így is jelentős mértékű lesz. A Mortal Strike tehát eszerint fog működni, ahogy a papok és a magek hasonló mechanizmusú buffjai is.
Az új Talent változások
- A jövőben nem lesznek támogatottak a passzív képességeket adó talentek, ezért a Poleaxe és Mace Specialization talent eltűnik a játékból, de a Sword Specialization azért megmarad és több fegyverre fog hatni.
- A fury ágon a Booming Voice talent növeli a warrior Shoutok által termelt raget.
- Furious Sundering: Fury talent lesz és a Sunder Armort fogja 25/50%-kal erősíteni, miközben az agró termelését 50/100%-kal csökkenti. Baba.
- Kevesen szeretik a Titan Grip talentet, tehát vissza akarják hozni egy talenttel, hogy Fury ágon is megérje a két egykezes fegyver forgatása, ezt valószínűleg damage növeléssel oldják meg. Single-Minded Fury néven fog futni a talent.
- Arms ágon a Disarming Nature nevű talent mellék hatásként 5/10 másodpercre fearel is.
- Arms talent lesz a Blitz is, ami a charge sebzését növeli a közben befutott távval arányosan.
- A Improved Pummel: fury talent, szakításkor raget ad.

Az újfajta Mastery bónuszok
Arms
Melee damage
Armor Penetration
Bonus Swing: Ugyanaz, mint a Sword Specialization, csak minden fegyverre hat.

Protection
Damage Reduction
Vengeance: Minden tank specializáció képessége lesz ez. A lényege, hogy ez hivatott az agrót szabályozni a növekvő gearrel skálázva. Ha megütik a tankot egy buffot kap, ami 10% életerőnyi Attack Powert biztosít neki. Stackelődő is fog.
Critical Block Chance: A Cataclysmban a block rendszer megváltozik, a sikeres block a bejövő sebzés 30%-át fogja fel alapból, ezentúl a warriornak esélye van ezt 60%-ra növelni.

Fury
Melee Damage
Melee Haste
Enrage Intensity: Minden enrage hatás erősödik sebzés és heal effekt oldalról is.

Próbáltam minden honnan a legtöbb információt összeszedni, remélem sikerült.

Legyen szép napotok!


Warrior kaszt a Cataclysm-ben. - 4. kép



Fő forrás: http://www.bosstaktika.hu/hirek/cataclysm/cataclysm-warrior
6 hozzászólás

Vendég

15 éve, 10 hónapja és 10 napja

komoly leírás, sokat megtudtam köszi

válasz erre

bentix11

15 éve, 11 hónapja és 2 napja

okés a blog látom most már én a fajokkal foglalkozom, te pedig a kasztokkkal röhögő smiley

válasz erre

marco

15 éve, 11 hónapja és 6 napja

Welar kérésére utólag bekerült a forrás is.

válasz erre

Welar

15 éve, 11 hónapja és 6 napja

De a következőbe beírom a potos forrást is.

válasz erre

Welar

15 éve, 11 hónapja és 6 napja

Írtam hogy segítségel írtam!

válasz erre

Vendég

15 éve, 11 hónapja és 6 napja

Hát ez majdnem egy az egyben egy másik oldalról van másolva... Beilleszthetted volna a forrás(oka)t...

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja