Sajnos ez nagyon rövid blog bejegyzés lesz, de annál jobb ugyanis készüljetek fel ! 2 hét múlva január 23-24-25 közül az egyik napon megtartjuk az első élő streamet a 3DS MAX-ról, ahol átnézzük az alap funkciókat, a kezelőfelületet stb.. Lehet majd kérdezni is mi több akinek vannak kérdései az már itt hozzászólásban is megteheti ! Ezek a tanulós streamek a youtube segítségével később úgy tudom visszanézhetőek lesznek, úgy hogy aki lemaradna az se szomorkodjon majd visszanézi később.
Az előzetes terveim szerint elöszőr megismerkedünk az alábbi programmal 3DS MAX :
1. fejezet : Kezelőfelület, alapok, felépítés fogalmak
2. fejezet : Topológiák megértése , Modellezési eljárások közötti különbségek
3. Fejezet : Egyszerű low poly modell készítése
4. Fejezet : High Poly modell készítése
5. Fejezet : UVW Template elkészítése , textúra készítés - bump mapping , normal mapping, texture stb..
6. Fejezet : Materialok alkalmazása, textúráink alkalmazása
7. Fejezet : Jelenet beállítás Final render kialakítgatás
Előre láthatólag szűkséges softwarek 3DS MAX ( ajánlott 2015, mert én is ezt fogom streamelni), valamilyen képszerkesztő program amiben külön layereken tudunk dolgozni GIMP, Photoshop,
Az évben várható lesz tőlem hasonló tanulós dolgok pl : Unity Engine, Unreal Engine 4.0, Crytech féle Cry Engine 3, ha a jövőben lesz még kérés más egyébre akkor beszélhetünk róla.
Év végére pedig a Maya-ban fogunk majd beleugrani!
Üdv néktek !