Repül Az Idő - Indie kalandjáték

2012. február 14.
43.5701
Figyelem! Ez a blog már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Ez egy blogbejegyzés, amely nem a szerkesztőség által szerkesztett tartalom. A benne foglaltak a szerző véleményét tükrözik!
bbalint85 profilja, adatai
bbalint85
A Repül az Idő (RAI) egy elsősorban PC-re készülő point-and-click kalandjáték. A játék helyszíne egy képzeletbeli 19. századi város, a főhőse Tiborc, a lángeszű feltaláló, akinek feladata nem más, mint egy gőzröpgép megalkotása. Az építés és az alkatrészek beszerzése során számtalan akadályba ütközik, melyek elhárítása főként a játékosok logikai érzékét teszi próbára. A feladatok megoldásához nagymértékű találékonyságra és kreativitásra van szükség, ezért a játék felfogható egyfajta szellemi tréningként is. A szerkezet elkészülte utáni tesztrepülés váratlan fordulatot eredményez, amelynek titokban tartása az alkotói koncepció részét képezi.
 



Repül Az Idő - Indie kalandjáték - 1. kép



Aki játszott a klasszikus Lucasarts játékokkal, mint a Monkey Island vagy a Day of the Tentacle, azt nem fogja meglepetés érni. Egérrel irányítható a főszereplő, különböző tárgyakat vehetünk föl, ezeket kombinálhatjuk is egymással és a környezettel, valamint bármit meg lehet nézni, megpróbálni működtetni. Számos karakter van a játékban, velük lehet beszélgetni, különböző információkat megtudni vagy épp feladatot is adhatnak. Egy segítség rendszert is beépítünk majd, hogy ne lehessen elakadni sehol. A játék demója letölthető a honlapunkról, a repulazido.hu-ról. Próbáljátok ki bátran! :)


Repül Az Idő - Indie kalandjáték - 2. kép



A játék elemei egytől egyig kézzel rajzoltak. Fontosnak tartjuk, hogy a játékosok a gép előtt ülve valóban úgy érezhessék, mintha egyfajta időutazáson vennének részt, és a lehető legnagyobb mértékben beleélhessék magukat a történetbe. A játékot ketten fejlesztjük; Kristóf készíti a rajzokat és az animációkat, Bálint a programozó és a történetíró, az ötletek kivitelezéséről közösen döntünk. A hangulatkeltés szempontjából nagyon fontosnak tartjuk a zenét, ezért ahelyett, hogy innen-onnan összeválogatott számokkal festenénk alá a játékot, az a megtiszteltetés ért minket, hogy Matthew Chastney angol zeneszerző elvállalta a játék zenéinek megkomponálását.


Repül Az Idő - Indie kalandjáték - 3. kép



További információt találhattok a honlapunkon: repulazido.hu

Illetve ha szeretnétek támogatni: Kezdheted projekt


Repül Az Idő - Indie kalandjáték - 4. kép

25 hozzászólás

lamagra

14 éve, 5 hónapja és 6 napja

Lassan talán kiérdemlem a "GC lassú reagálású egysége" címet, mindenesetre végre én is odajutottam, hogy letöltöttem a demót, végignyomtam, és csak azt tudom mondani: Srácok, így tovább! menő smiley

válasz erre

Vendég

14 éve, 5 hónapja és 15 napja

Demó leszedve, megnézem.mosolygó smiley

válasz erre

Vendég

14 éve, 5 hónapja és 17 napja

Remélem hogy nem hal ki a kalandjáték.szomorú smiley Mostanában elég kevés van.szomorú smiley

Ezért ennek (is) szívből örülök!mosolygó smiley

válasz erre

Vendég

14 éve, 5 hónapja és 18 napja

Több így gondolkodó tehetség kéne az országba! Nagyon jól néz ki!meglepett smiley

válasz erre

Vendég

14 éve, 5 hónapja és 18 napja

Nagyon szép gamma lesz. Demót szedem.mosolygó smiley

válasz erre

Vendég

14 éve, 5 hónapja és 19 napja

Marha jól néz ki!meglepett smiley

válasz erre

Risto

14 éve, 5 hónapja és 19 napja

Maniac írta:
Mindenesetre ha elkészültök vele, egy játékteszt erejéig szívesen bemutatjuk a GameChannel olvasóinak a játékot!mosolygó smiley Nekem nagyon megtetszett a demó és a koncepció, a hozzáállásotok miatt pedig respect!mosolygó smiley
Előre is köszönjük!

válasz erre

Maniac

14 éve, 5 hónapja és 19 napja

Risto írta:
Nem adjuk el a játékot, reklámok nem lesznek benne. mosolygó smiley

Ha egy fillért sem kapunk érte, akkor így jártunk. Persze nagyon jó lenne profitálni belőle ( = gyorsabb fejlesztés, második rész...), de a fő cél egy jó kis kaland elkészítése!
Mindenesetre ha elkészültök vele, egy játékteszt erejéig szívesen bemutatjuk a GameChannel olvasóinak a játékot!mosolygó smiley Nekem nagyon megtetszett a demó és a koncepció, a hozzáállásotok miatt pedig respect!mosolygó smiley

válasz erre

Vendég

14 éve, 5 hónapja és 19 napja

Kíváncsi vagyok, leszedem.

válasz erre

marco

14 éve, 5 hónapja és 19 napja

Risto írta:
Nem adjuk el a játékot, reklámok nem lesznek benne. mosolygó smiley

Ha egy fillért sem kapunk érte, akkor így jártunk. Persze nagyon jó lenne profitálni belőle ( = gyorsabb fejlesztés, második rész...), de a fő cél egy jó kis kaland elkészítése!
Szimpatikus hozzáállás!mosolygó smiley

válasz erre

Risto

14 éve, 5 hónapja és 19 napja

marco írta:
Ha a magyarok pénztárcájára bízzátok magatokat, akkor szerintem nem.

Én ha indie játékot adnék ki, a játékban elhelyezett tárgyakon reklámoznék. Ilyenekre gondolok pl, hogy a főtéren, amit a játékban megcsináltatok lenne pl egy O*P Bank. Vagy a fickón N*ke csuka lenne... Érted.mosolygó smiley

most tekintsünk el attól, hogy a játékban lévő korszakban ezek még nem léteztek..mosolygó smiley

Nem tudom, ebben így gondolkodtatok-e.
Nem adjuk el a játékot, reklámok nem lesznek benne. mosolygó smiley

Ha egy fillért sem kapunk érte, akkor így jártunk. Persze nagyon jó lenne profitálni belőle ( = gyorsabb fejlesztés, második rész...), de a fő cél egy jó kis kaland elkészítése!

válasz erre

Vendég

14 éve, 5 hónapja és 19 napja

ANgol nyelven viszont (főleg mobil platformon) szerintem megtérülő lenne ez a támogatás dolog...

válasz erre
123a(z) 3 -ből
 
legutóbbi hozzászólások
 
rDAVE profilja