/>
A demó még a reggeli kávé elfogyasztását sem engedi, mivel kemény 238MB, a Vitás verzió pedig 206MB, így gyorsan lent van. Azért nem kell megijedni, a PS3-as teljes verzió már meghízik 5GB-re, míg az utóbbi platformon 2Gb-re.
A demóban elsőnek a karakterünket kell megalkotni, itt nincs korlátozás, minden benne van a teljes játékból. Mgadhatjuk a karakterünk nevét, kiválasztatjuk a nemét, bőrszínét, arcát, haját és annak színét, valamit a kasztját és a hozzá tartozó ruha színét, de utolsó opcióként még a hangját is, igaz ezt csak harc közben fogjuk hallani, mivel a játékban a párbeszédek nem kaptak szinkront.
A kasztokat egyébként bármikor válthatjuk. Ezek a megszokott Sword Warrior, Hammersmith, Mage, Assassin, Hunter és Cleric. Magyarul: aránytalan nagy kardos, aránytalan nagy kalapácsos fúró akármivel a végén, varázslószerűség, dupla kardos, íjjász és buzogányos/pajzsos. Ha készen vagyunk a karakterünkkel, akkor a játék felajánlja a mentést és utána mehetünk a kezdő helyre, ahol néhány emberke fogad minket, akik közlik mi is ez a játék és mi merre hány méter, valamit itt lehet kasztot váltani, (itt is lehet) ruhát és fegyvert váltani vagy venni/eladni, de a küldetéseket is innen kapjuk. A kipróbálható verzióban három küldetést kapunk. Ezek 15 perces korlátot kaptak és 1-es nehézségtől 5-ig terjednek, de már a harmadik is könnyen ad a halálozásra okot, viszont ezek a számok egy tízes skálán helyezkednek el. Így egyedül játszva igen nehéz volna, itt jön képe a multiplayer, ami a játék fontos része, ez már abból is látszik, hogy folyamatosan elérhető az R3 lenyomásával egy menü, ahol az MMORPG-ből ismert animált "emotion"-ok érhetők el, tehát integetés, taps és stb, de van itt még buborékban megjelenő emotion is, valamit chat. A többjátékos módról sajnos csak leírásokat ad a demó, ez az opció kimaradt belőle és a várost sem lehet bejárni, amit az alapjátékban megtehetünk.
Egy küldetés elfogadás után egy dungeon vagy arénába mehetünk, tehát többségében "cső" pályák vannak benne, ahol vagy apró lények ellen kell harcolnunk vagy óriás bossok ellen, mint a Monster Hunter sorozatban. A játék teljesen valós idejű akció RPG és a célzás segítés minimális, tehát jól kell célozni a távolsági csapásoknál. A harc során lehetőség van ugrani, ez a bossok miatt nagyon fontos és gyorsan oldalra ugrani is lehet, ami meneküléshez és szintén boss harcokhoz elengedhetetlen. Tudunk még sprintelni, két alaptámadást használni, valamit kasztól függően 3-4 alap skill is megtalálható a repertoárunkban, ezeknek bizonyos ideig tart visszatöltődniük, de van mindegyiknek egy speciális támadása is, ami csak akkor használható, ha kigyűlik egy piros sáv a bal sarokban.
Aki magányos játékos, annak sem kell megijednie, a 4 fős multiplayeres harcokban segíthetik NPC-k is vagy ha nem lenne meg a 4 játékos, akkor szintén NPC-k ugranak be helyettük.
Az apró szörnyek tekintetében a patkány-nyúl, a csikóhal-béka és a koreai MMO-kban klasszikussá vált kis buborék szerű lényekre lehet számítani, persze ennél több van. Nagyobb lényekből kezdésnek ogre és hasonló két-két és fél méteres példányok várnak, a bossokból pedig bármi lehet, aminek van szárnya, csápja vagy karja és minimum három emelet magas.
A grafika nem túl szép és a két platformon szinte csak a felbontás különbözik, de semmi szégyellni valója sincs és az anime stílus amúgy is némileg elfedi a hiányosságait, de a pörgős játékmenet közben nem fog zavarni a látvány elmaradottsága.
Az ACE verzió mentése egyébként kompatibilis a régi verzióval, valamit a PS Vita és PS3 mentések is egymással. A cross-save mellett van cross-play is, ami most nem beöltözést, hanem a két platform közti hidat jelenit, tehát a Vita és a PS3 játékosok nincsenek elzárva egymástól. Sajnos a cross-buy kimaradt, így külön kell megvenni a két verziót, akinek mindkettő kellene.
Nem lesz az év játéka, de kategóriájában annyira nem rossz, akinek egy kicsit is szimpatikus az tegyen vele egy próbát.
(A videó és a képek a hivatalos PS blogról származnak.)