Az Escape Velocity 1.0 óta is gőzerővel zajlottak illetve zajlanak a fejlesztések a játékban. Az eltelt több mint 2 hónapban közel 50 hibát javítottunk (ezúton is köszönjük visszajelzéseiteket!), közel 100 változást eszközöltünk a játékmenetben és a grafikában, valamint több mint 70 újdonságot tettünk a játékba.
Idő közben a játék felkerült az Amazon Appstore kínálatába - ezzel azonnal elérhetővé vált BlackBerry felhaszálók számára is - és (tádááááám!!!) hamarosan megjelenik iOS-re is.
Így alakult a játékmenet és a játéktér
Az Escape Velocity megjelenése óta számos ponton bűvült, javult és kiegészült, amit részben a játékosaink visszajelzései, részben pedig hosszútávú terveink határoztak meg. Eleinte arra koncentráltuk, hogy az óhatatlanul bennmaradt kényelmetlenségeket és hibákat kiküszöböljük.
Később a játékmenet felé fordultunk, megváltoztattuk az ellenséges hullámok generálásának módját. Az egyszerű fokozaton nehezedő hullámok helyett - melyek eleinte túl könnyűnek, később kegyetlenül nehéznek bizonyultak - többrétegű, egymástól karakterisztikusan eltérő ellenséges hullámok és minibossok kombinációjából állítottuk össze az ellenséges területeket.
Most már tudjuk a tapasztalatokból, a módosítások jó fogadtatásra találtak, és a visszajelzések szerint izgalmasabbá tették a játékot. Bekerültek az első igazán grandiózus főellenségek, mint a Bányászállomás, vagy a Leviathán.
Közösségi és játékmenet könnyítő fejlesztések
Fontos szempont volt, hogy bővítsük, fejlesszük a közösségi funkciókat. A Facebook és Google csatolása, a ranglisták és trófeák mellett elkészítettünk két olyan módot is, amelyben a játékosok összemérhetik tudásukat. A Kihívás mód segítségével közvetlenül hívhatod ki barátaidat, míg az időszakosan megrendezett versenyek során az egész játékos közösséggel mérheted össze a tudásodat értékes nyereményekért.
Google Play: https://goo.gl/kOBkWr
Amazon Appstore: http://goo.gl/KD6e6B
Köszönjük hogy segítesz az Escape Velocity fejlesztésében!
Rengeteget segítettek a tőletek, játékosoktól érkező visszajelzések, melyeket egytől-egyig meghallgattunk, mérlegeltük őket és ami valóban valós probléma volt azt javítottuk, a kért újdonságok nagy részét pedig beletettük a játékba.
Továbbra is arra bátorítunk mindenkit, hogy véleményezze a játékot akár privátba nekünk akár a Google Play felületen, vagy itt a blogjainkban. Kérdezzetek bátran, minden megkeresésre szívesen válaszolunk!
Itt meg is ragadnánk az alkalmat, hogy kérdezzünk tőletek. Mi a véleményetek a játék irányítási rendszeréről?