Mi történt az EV 1.0 óta?

2015. május 09.
26.5291
Figyelem! Ez a blog már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Ez egy blogbejegyzés, amely nem a szerkesztőség által szerkesztett tartalom. A benne foglaltak a szerző véleményét tükrözik!
OtterWorks_Blogger profilja, adatai
OtterWorks_Blogger
Sziasztok gamerek! Legújabb blogunkban szeretnénk kicsit beszélni arról, mi történt Androidos játékunk, az Escape Velocity 1.0 kiadása óta és arról, milyen fejlesztéseket tervezünk - reméljük érdeklődéssel fogadjátok!
 


Az Escape Velocity 1.0 óta is gőzerővel zajlottak illetve zajlanak a fejlesztések a játékban. Az eltelt több mint 2 hónapban közel 50 hibát javítottunk (ezúton is köszönjük visszajelzéseiteket!), közel 100 változást eszközöltünk a játékmenetben és a grafikában, valamint több mint 70 újdonságot tettünk a játékba.

Idő közben a játék felkerült az Amazon Appstore kínálatába - ezzel azonnal elérhetővé vált BlackBerry felhaszálók számára is - és (tádááááám!!!) hamarosan megjelenik iOS-re is.

Így alakult a játékmenet és a játéktér

Az Escape Velocity megjelenése óta számos ponton bűvült, javult és kiegészült, amit részben a játékosaink visszajelzései, részben pedig hosszútávú terveink határoztak meg. Eleinte arra koncentráltuk, hogy az óhatatlanul bennmaradt kényelmetlenségeket és hibákat kiküszöböljük.

Mi történt az EV 1.0 óta? - 2. kép

Bekerült a sokak által hiányolt kilépési lehetőség, érthetőbbé tettük a kristály-vásárlás folyamatát, és folyamatosan csiszoltunk az oktatójátékon is. Remélhetőleg sikerült úgy változtatni, hogy a játékosok jobban átlássák, mit miért érdemes fejleszteni, és könnyebben belerázódnak a játék mélyebb lehetőségeibe. Igyekeztünk a látványon is javítani, ahol csak tudtunk.

Később a játékmenet felé fordultunk, megváltoztattuk az ellenséges hullámok generálásának módját. Az egyszerű fokozaton nehezedő hullámok helyett - melyek eleinte túl könnyűnek, később kegyetlenül nehéznek bizonyultak - többrétegű, egymástól karakterisztikusan eltérő ellenséges hullámok és minibossok kombinációjából állítottuk össze az ellenséges területeket.

Most már tudjuk a tapasztalatokból, a módosítások jó fogadtatásra találtak, és a visszajelzések szerint izgalmasabbá tették a játékot. Bekerültek az első igazán grandiózus főellenségek, mint a Bányászállomás, vagy a Leviathán.

Közösségi és játékmenet könnyítő fejlesztések

Fontos szempont volt, hogy bővítsük, fejlesszük a közösségi funkciókat. A Facebook és Google csatolása, a ranglisták és trófeák mellett elkészítettünk két olyan módot is, amelyben a játékosok összemérhetik tudásukat. A Kihívás mód segítségével közvetlenül hívhatod ki barátaidat, míg az időszakosan megrendezett versenyek során az egész játékos közösséggel mérheted össze a tudásodat értékes nyereményekért.

Mi történt az EV 1.0 óta? - 3. kép

A legutóbbi nagyobb fejlesztésünk során bekerültek az energia generátorok, amelyek segítségével a visszatérő játékosok játékon kívül is megtermelhetik a saját taktikájukhoz elengedhetetlenül szükséges lőszereket. Ezen felül szabadabban, változatosabban használhatják fegyvereiket. Érdemes gyakran visszatérni és elhasználni a megtermelt energiát, hiszen úgy lehet a legjobban haladni.

Amennyiben még nem játszottál az egyedi hangulatú Escape Velocity space shooterrel, irány a Google Play, vagy az Amazon Appstore! A játék ingyenes!

Google Play: https://goo.gl/kOBkWr
Amazon Appstore: http://goo.gl/KD6e6B

Köszönjük hogy segítesz az Escape Velocity fejlesztésében!

Rengeteget segítettek a tőletek, játékosoktól érkező visszajelzések, melyeket egytől-egyig meghallgattunk, mérlegeltük őket és ami valóban valós probléma volt azt javítottuk, a kért újdonságok nagy részét pedig beletettük a játékba.

Továbbra is arra bátorítunk mindenkit, hogy véleményezze a játékot akár privátba nekünk akár a Google Play felületen, vagy itt a blogjainkban. Kérdezzetek bátran, minden megkeresésre szívesen válaszolunk!

Itt meg is ragadnánk az alkalmat, hogy kérdezzünk tőletek. Mi a véleményetek a játék irányítási rendszeréről?
10 hozzászólás

Tommy

10 éve, 11 hónapja és 11 napja

OtterWorks_Blogger írta:
A nyomva tartás nem változott. Azonban annyiban módosítottuk az irányítást, hogy az elsődleges fegyver alapból be van kapcsolva automatikusra. Így kicsit egyértelműbb az elején az irányítás. Aztán ha valaki már nagyon tudja kenni kikapcsolhatja. mosolygó smiley
Az nagyszerű ötlet!

válasz erre

csirkee

10 éve, 11 hónapja és 23 napja

Nekem is voltak gondok az irányítással, főleg a lövéssel, kicsit bonyolult volt, de majd lecsekkolom ezt az updatet. mosolygó smiley

válasz erre

OtterWorks_Blogger

10 éve, 11 hónapja és 24 napja

Eltohn írta:
Nem semmi ami energiát fektettek abba hogy figyeljetek a gamerekre. Remélem ez az elszántság a későbbiekben is megmarad! mosolygó smiley

Am volt szó róla hogy hoztok ki valami újat a PlayIT-re, ez megtörtént végül?
Igyekszünk. kacsintó smiley Természetes vittük az új játékunkat, aminek a megjelenéséig már csak pár napot kell aludni. :-)

válasz erre

OtterWorks_Blogger

10 éve, 11 hónapja és 24 napja

Tommy írta:
Nekem nem annyira jött be az irányítási rendszer, legalábbis amikor még nyomva kellett tartani (nem tudom most is úgy van-e még) a lövéshez. Maga a grafika azonban már a béta verzióban is nagyon jó volt! mosolygó smiley
A nyomva tartás nem változott. Azonban annyiban módosítottuk az irányítást, hogy az elsődleges fegyver alapból be van kapcsolva automatikusra. Így kicsit egyértelműbb az elején az irányítás. Aztán ha valaki már nagyon tudja kenni kikapcsolhatja. mosolygó smiley

válasz erre

Eltohn

10 éve, 11 hónapja és 24 napja

Nem semmi ami energiát fektettek abba hogy figyeljetek a gamerekre. Remélem ez az elszántság a későbbiekben is megmarad! mosolygó smiley

Am volt szó róla hogy hoztok ki valami újat a PlayIT-re, ez megtörtént végül?

válasz erre

Tommy

10 éve, 11 hónapja és 25 napja

Nekem nem annyira jött be az irányítási rendszer, legalábbis amikor még nyomva kellett tartani (nem tudom most is úgy van-e még) a lövéshez. Maga a grafika azonban már a béta verzióban is nagyon jó volt! mosolygó smiley

válasz erre

OtterWorks_Blogger

10 éve, 11 hónapja és 25 napja

zender írta:
Szuper hogy folyamatosan fejlesztitek a visszajelzések alapján! mosolygó smiley Dícsérendő hozzáállás!
A játékok nektek elsősorban készülnek. ;-) Emiatt is nagyon fontosak a visszajelzések, hogy minél inkább nektek tetsző játékokat tudjunk csinálni. :-)

válasz erre

zender

10 éve, 11 hónapja és 25 napja

Szuper hogy folyamatosan fejlesztitek a visszajelzések alapján! mosolygó smiley Dícsérendő hozzáállás!

válasz erre

OtterWorks_Blogger

10 éve, 11 hónapja és 25 napja

wegh írta:
Szerintem telejsen korrekt az irányítás és a játék is jó nagyon. Dícséretes a hozzáálásotok mosolygó smiley csak így tovább.
Köszönjük Balázs! mosolygó smiley

válasz erre

wegh

10 éve, 11 hónapja és 25 napja

Szerintem telejsen korrekt az irányítás és a játék is jó nagyon. Dícséretes a hozzáálásotok mosolygó smiley csak így tovább.

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások