Hogy is kezdtem...

2013. augusztus 19.
42.4651
Figyelem! Ez a blog már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Ez egy blogbejegyzés, amely nem a szerkesztőség által szerkesztett tartalom. A benne foglaltak a szerző véleményét tükrözik!
Krees9116 profilja, adatai
Krees9116
Nos, gyakorta olvasok itt blogokat, és sokan írnak magukról kissé személyesebb véleményeket, így gondoltam magam is bemutatok egy-két apróságot, melyeket készítgettem. Így van. Ellentétben az általatok véleményezett játékokról, én néhány saját projektem mutatnám be, már amennyiben valakit is érdekel :) Amennyiben esetleg tetszik, vagy kíváncsiak lennétek még valamire, a későbbiekben lehet szó újabb bejegyzésekről is.


Az idők kezdete: Ravenholm
Játékfejlesztői 'karrierem' az Rpg Maker nevű szoftverrel indult, rengeteget gyakoroltam, és szinte minden létező verzióját kipróbáltam. Végül 2 év munka után elkészült első kiadott játékom, a Ravenholm. Akkor még Milla Studio néven tevékenykedtünk néhány szintén rpg makeres ismerősömmel.

Egy horror játék, amolyan Silent Hill beütéssel (az SH nagy hatással volt rám, a későbbi munkáimban is visszaköszön, és a IV-ig mindegyiket végigtoltam :) ). Karakterünk férjét keressük, közben egy város sötét titkait fedezzük fel. Maga a játék az eddigi leghosszabb játékom, és kellőképp nehéz is. Nem vagyok bent biztos, hogy most már végig tudnám vinni.

Akit esetleg érdekel, igény esetén küldök letöltő linket, addig is egy trailer:



Az első szárnypróbálgatás: Balloon Aviator
A Cogwheel Games fedőnevű formáció kezdetben két taggal, velem, mint Krees, és egy barátommal, Gergővel, aka Lugaid Vandroiy indult. A korábban említett Milla Studio 'hamvaiból' keletkezett, hiszen elméletben nem szűnt ugyan meg, gyakorlatban viszont én már nem RPG Makerrel foglalkoztam akkor, más pedig nemigen adott ki játékokat a csapatból. A megalakulás az első projekt, a Balloon Aviator miatt jött létre. Persze semmi komoly, csupán így hívtuk magunkat, és ez alatt a név alatt adom ki ma is a kis szösszeneteim.

Maga a játék egy totál egyszerű androidos tanuló projekt, melyben a kiválasztott léggömbbel kell minél magasabbra jutni, elkerülni a csapdákat és a lehető legtöbb csillagot összeszedni a pálya végére. Az egyik első projekt, melyben kiadott grafikáim szerepeltek. Sajnos nem szerepelt túl jól, de nem is igazán vártuk el tőle, már annak is örültünk, hogy képesek voltunk elkészíteni.

Pár kép a játékból:










A második csapás : Flirt Scanner
Ez a projekt már megkeresésre történt, valahogy, valamiért sosem készült el igazán, ám egy ideig elérhető volt a Google Play rendszerében, az iPhone app pedig ha minden igaz, még most is tölthető itt: https://itunes.apple.com/us/app/flirt-scanner-dating-prophet/id465178656?mt=8 (ámbár ehhez nem volt közünk).
Lényegében egy poén app, mellyel bescannelve a kérdéses pasit/csajt megtudhatjuk mennyi esélyünk van az illetőnél. Ezt a szívritmusából, a szemének állásából, mimikájából stb-ből számolja az app :D

Videó:



Match 3 - Christmas Jewels
A harmadik játékom egy match3 játék, melyet karácsonyi ajándéknak készítettem a csapat nevében. Egyszerű drágakő párosítós játék, talán annyi csavarral, hogy ellentétben a Bejeweled-féle játékokkal, itt nem cserélni kell az elemeket, hanem a pálya széléről belőni. Vannak 'bombák' is, melyek ugyanúgy reakcióba lépnek normál gem társaikkal, ám ha ilyet robbantunk, az adott pályát újra kell kezdeni,mert befagy a képernyő :) Tudom, kis satnyaság, de sokan örültek neki, én pedig még inkább, hiszen boldoggá tehettem néhány embert.

Az egyik erősen alpha változat, akkor még karácsonyi skin nélkül:



(A Fraps laggol, mint a veszedelem, ennél vagy 5* gyorsabb élesben)

Végül pedig pár kép a karácsonyi változatból:







A világ vége - Die! Die! Planets
A jatekfejlesztes.hu Világ vége minigame versenyére készült kis projektem, amely egy kicsit eltér a megszokott platformerektől. Kerek főhősünk bosszút áll, amiért egy gonosz istenség elpusztította a szülőbolygóját, ezért az istenség által uralt bolygókat sorra megsemmisítve keresik meg magát a főellenséget, hogy végül vele is végezzen. A játék több szempontból is kiemelkedett a nevezők közül, hiszen mind egyedi látványvilága, mind megvalósítása, mind pedig mazochista nehézsége egyedivé tette. Az egyik legjobban sikerült alkotásom, a mai napig agyalok egy esetleges folytatáson :) A versenyt pedig szintén megnyerte :P

A játék innen tölthető: http://gamejolt.com/games/platformer/diedieplanets/10896/

Illetve néhány kép:










Holnap kidobok még egy bejegyzést ugyanebben a témában, melyben a soron következő, rövidebb, különféle gamejamekre elkészített darabokat mutatom be. Remélem élveztétek a kis leírásokat, kérdéseket/kéréseket szívesen fogadok, és remélem, a szokásostól eltérő téma is kis színt visz majd a blogok közé.

További szép estét kívánok GC tagok :)
13 hozzászólás

Krees9116

12 éve, 8 hónapja és 23 napja

Webdesignhez is értek némicskét mosolygó smiley Az oldalamon egyébként bóklászhatsz a munkáim közt, vagy ha Google+on megkeresel, ott még több munkám megtalálod. Egyébként szívesen segítek, ha kell, csak szólj mosolygó smiley

Az oldalam: http://jkrisztian.web44.net
G+ profil: https://plus.google.com/u/0/103732035588449473598/about

A második részt pedig épp most írom, az már kicsit komolyabb lesz majd mosolygó smiley

válasz erre

totyak

12 éve, 8 hónapja és 23 napja

Durva, hogy ilyen játékokat össze tudsz rakni. Nekem meg a HTML gondot okozott a suliban, alig bírtam összedobni a vizsgán egy nyomorult weboldalt röhögő smiley

válasz erre

Krees9116

12 éve, 8 hónapja és 24 napja

Véletlen, a retro fpseken kívül szinte egyiket sem szeretem, sőt!
Irónikus, de a horrorért sem igazán rajongok, mégis több alkotásom is készült horror műfajban. Egy szintén korábbi munkám pedig Hellsingnek hívtam (lévén egy démon srác és egy ember leány szerelméről szólt volna), így ismertem meg a mostani kedvenc animem/mangám mosolygó smiley

A Cogwheel régi logojából meg még poént is alkottak, pedig az is szintén totál véletlen röhögő smiley (Keveset játszottam Gearbox játékkal, és akkor még a feliratos logojukat ismertem, képzelheted, hogy meglepődtem. A mostanit meg azzal szívatnak, hogy avast, de ideje lenne újraterveznem az egész arculatot).
http://jatekfejlesztes.hu/kepek/klikk/klikk01.jpg

válasz erre

Marduk

12 éve, 8 hónapja és 24 napja

Nagyon szép munkák! Minden elismerésem, csak így tovább. mosolygó smiley Azért látom, hogy te is rajongsz a Half-Life 2-ért, hogy az egyik játékodat a benne található Ravenholmról nevezted el, vagy ez csak véletlen? röhögő smiley

válasz erre

richie8

12 éve, 8 hónapja és 24 napja

Nagyon ügyes és tehetséges vagy, nekem már a Ravenholm is nagyon bejövős, amolyan retro hangulatot árasztott magából. Nagyon szép írás, megy a kesztyű.

válasz erre

Krees9116

12 éve, 8 hónapja és 24 napja

rDAVE írta:
Az utolsó nagyon csábító, bár a Flirt Scanner alapján a padlónál több esély van. röhögő smiley
Egy picit nem morbid, hogy bolygókat pusztítanak, miközben ezért állnak bosszút? mosolygó smiley Vagy azok a bolygók eleve az Istenségé, nem csak elfoglalta?
További sok sikert a játékokhoz! mosolygó smiley Az utolsót mindjárt ki is próbálom, már leszedtem. mosolygó smiley
Az egész játék debil röhögő smiley A főszereplő meg köcsög fajta, 30*osoan adja vissza a bolygórobbantást.

Csirke: Csak nyugodtan mosolygó smiley Ha minden igaz, még tölthető az is, ha mégsem, feltöltöm, az tuti megvan itthon.

válasz erre

Krees9116

12 éve, 8 hónapja és 24 napja

DaNyEE írta:
a Ravenholm-ot szerintem le is töltöm. És gratulálok, nagyon jó blog mosolygó smiley
https://docs.google.com/file/d/0B7vYzzVmkewpdGZqQlJjemtmTkU/edit?usp=sharing Innen ha minden igaz, le tudod rántani, a DLLekre keres majd rá neten. A köcsög rmxp valamiért nem rakja bele, de ha esetlen nem találod, felöltöm azokat is. És köszönöm. A játékról annyit, hogy a kezelés QWE gombokkal is, az óra kódja pedig (ha jól emlékszem) 9 12 5, vagy 9 5 12, franc tudja röhögő smiley

válasz erre

DaNyEE

12 éve, 8 hónapja és 24 napja

a Ravenholm-ot szerintem le is töltöm. És gratulálok, nagyon jó blog mosolygó smiley

válasz erre

csirkee

12 éve, 8 hónapja és 24 napja

Elég komoly, és van benne olyan ami felkeltette érdeklődésemet, mert szoktam olyannal játszani, ez pedig nem más mint a Christmas jewels mosolygó smiley bírom őket!

Grat a bloghoz is!

válasz erre

rDAVE

12 éve, 8 hónapja és 24 napja

Az utolsó nagyon csábító, bár a Flirt Scanner alapján a padlónál több esély van. röhögő smiley
Egy picit nem morbid, hogy bolygókat pusztítanak, miközben ezért állnak bosszút? mosolygó smiley Vagy azok a bolygók eleve az Istenségé, nem csak elfoglalta?
További sok sikert a játékokhoz! mosolygó smiley Az utolsót mindjárt ki is próbálom, már leszedtem. mosolygó smiley

válasz erre

marco

12 éve, 8 hónapja és 24 napja

Krees9116 írta:
Köszönöm mosolygó smiley Holnapi részben kicsit még kiteljesítem a dolgot, ezek a kezdeti dolgok inkább,de valahol el kell kezdeni mosolygó smiley

Utána pedig ha esetleg valami kérdés/kérés merülne fel, szívesen írok arról is.
Legközelebb iframe-es beillesztőkóddal betehetnéd a videókat is és még boldogabbak lennénk.mosolygó smiley

Engedelmeddel, ezeket most betettem én.

válasz erre

Krees9116

12 éve, 8 hónapja és 24 napja

Köszönöm mosolygó smiley Holnapi részben kicsit még kiteljesítem a dolgot, ezek a kezdeti dolgok inkább,de valahol el kell kezdeni mosolygó smiley

Utána pedig ha esetleg valami kérdés/kérés merülne fel, szívesen írok arról is.

válasz erre
12a(z) 2 -ből
 

kapcsolódó tartalmak

Nincsenek kapcsolódó cikkek.

 
legutóbbi hozzászólások