/>

Történet
A történet nem bonyolult. Tapsi Hapsi talál egy időgépet, majd aktiválja azt, és ennek következtében egy elhagyatott vidéken köt ki, ahol egy torony áll. Nem sokkal később megjelenik Merlin Munroe, a varázsló, aki közli vele, hogy elveszett az időben, és ahhoz, hogy visszatérjen a jelenbe végig kell mennie 5 különböző időszakon, és közben aranyrépákat és varázsórákat kell összegyűjtenie.

Játékmenet
A játékban összesen 6 világ van, viszont ebből a legelső az, ahol Merlin Munroeval találkozik főhősünk. Itt még csak az alap dolgokat tanulhatjuk meg a játékkal kapcsolatban, mint az irányítás és egyéb ilyen dolgokat. Fontos, hogy ide nem is térhetünk vissza, míg a többibe akármikor. A többi világban pályák is vannak, és azokon kell végigmenni. A világok között az időgéppel válthatunk. Minden egyes időszakhoz, egy népszerű Bolondos Dallamok karakter van rendelve, mint vezérkarakter.
Kőkorszak - Elmer Fudd
Kalózidők - Rissz-Rossz Sam (Yosemite Sam)
1930-as évek - Rocky és Mugsy
Középkor - Boszorkány Rekettyés (Witch Hazel)
X Dimenzió - Martin, a marslakó (Martin, the martian)
Néha-néha feltűnik feltűnik Dodó Kacsa (Daffy Duck), de ez csak egyes pályákra jellemző.

A pályákon checkpointok is vannak, amiket egy sapka propellerrel a tetején reprezentál. Ha meghal a játékos, akkor onnan folytathatja a játékot. A játékosnak összesen 9 sérülési lehetősége van, viszont a pályán található normál répákkal ezek gyógyíthatóak, viszont vannak olyan veszélyek a pályán, amik azonnali halált eredményeznek, mint például, ha leesel a mélybe. Végtelen próbálkozási lehetőség van, tehát nincs game over a játékban. Ahogy az elején kiderül aranyrépákat és órákat kell összegyűjteni, de a játék szempontjából az óra fontosabb, ugyanis a játék csak úgy fejezhető be, ha 124-ből legalább 120 órát összegyűjt a játékos. A pályákon sokféle minijáték is található, amiket teljesítve aranyrépát vagy órát nyerhetsz.

Saját véleményem szerint ez egy nagyon szórakoztató kis játék, és mindenkinek a figyelmébe ajánlom! :)