A nagy nap augusztus 17-én jön el az észak-amerikai játékostársaink számára, ami azt jelenti, hogy Európában az ezt követő pénteken, 21-én, hull le a lepel. Mivel ez barátok között is kevesebb mint 2 hét, ezért az Activision marketingesei az utolsó nagy rohamukra készülnek, és minden idejüket azzal töltik, hogy figyelemfelkeltő reklámokkal bombázzák a népet. Ennek egyik eleme a lentebb látható videó, amely, ha emlékezetem nem csal, már a második a héten.
A szösszenet a GameTrailers oldalán tűnt fel, akik ráaggattak mindenféle world exclusive címkéket, hogy ezzel is növeljék értékét. A trailer a Zeppelin Bloodbath Gameplay nevet viseli, amely remekül be is mutatja, hogy mit várhatunk abban a 2 percben, amikor szemeink odatapadnak a képernyőhöz. Egyrészt főhősünk egy zeppelinen sétálgat, másrészt mindenféle nagyot pukkanó dolgok vannak a kezében, amely a horogkeresztes zászló alatt felvonuló katonáknak érthetően nem nyeri el a tetszését, harmadrészt mindezt mi is átélhetjük majd személyesen pár napon belül. Egyéb finomságok is akadnak: bullet time, gránátindikátor, CoD-csillag az iránytűn, de mindez eltörpül azon felfedezés mellett, amely valahol eddig is nyilvánvaló volt, mégsem tódult ennyire az arcunkba: a Wolfenstein uralkodó színe a zöld.
#tv#