Új modellek a Stranger‘s Wrath új portjához

2010. október 10.
1.7531
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Scal profilja, adatai
Scal
Úgy néz ki a PlayStation 3-ra hamarosan debütáló Oddworld rész azért nem csupán felszíni simításokat fog kapni.
 

A portolást végző, Just Add Water a minap közzétette ezeket a kis szőrös ennivaló apróságokat amelyek teljesen új modellezést kaptak. A Just Add Water blogjában beszél a portolás nehézségeiről, és arról, hogy egy alig 5 éves játék megfelelő színvonalú fejlesztése, és átportolása milyen nehézségekbe is ütközik. Egyik legkomplikáltabb része a dolgoknak az elavult modellek restaurálása.

Néhány szereplőnél, mint a főszerepet játszó Strangernél is, a régi modellt tudták használni alapnak, amit ki tudtak egészíteni a mai kornak megfelelően. Más karaktereknél - jellemzően az ellenségeknél, mellékszereplőknél, és más olyan kulcsfontosságú szereplőknél, amelyeket akkoriban kevesebb poligonból készítettek el, teljesen alfa állapotból kellett kiindulni, és a nulláról felépíteni a figurát, hogy ugyanazt az eredményt érjék el. A képen látható eredmény azonban önmagáért beszél. Míg az Xbox verzió mindössze 640 poligonból áll, addig az új verzió, ettől majdnem ötször több, 2900 poligont tartalmaz. Akit bővebben érdekelnek a 3D modellezés rejtelmei kövesse a fiúk blogját, hogy még több belsős infót szippanthasson magába.
3 hozzászólás

Vendég

15 éve, 11 hónapja és 21 napja

Csak azon csodálkozom,hogy Shade-nek még nem jutott eszébe, hogy betegyen egy ilyen szőrös izét avatarnak röhögő smileyröhögő smiley

válasz erre

totyak

15 éve, 11 hónapja és 21 napja

Tisztára olyan a munkájuk, mint a festmény retusálóknak. Gagyi, fakó, elavultból kell szép, új, csillogót varázsolni.

válasz erre

Vendég

15 éve, 11 hónapja és 21 napja

Nem is hallottam eddig erről.meglepett smiley

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljamarco profiljamarco profilja