A multiplatform színekben tetszelgő játék idén szeptemberben érkezik PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra és PC-re. Az elhangzottak alapján sokban fog különbözni a jelenlegi légi királytól, a Namco Bandai Xbox 360 exkluzív Ace Combat 6-jától.
Andrei elmesélte, hogy nem kifejezetten a különbözőségekre gyúrtak, így sikerült. Állítása szerint nagyon sok ponton fognak eltérni egymástól, hiszen ők számos olyan dolgot implementálnak a HAWX-ba, amelyet korábban nem láthattunk a stílus képviselőitől. Néhány konkrét példával is alátámasztotta az elhangzottakat.
"Mi nagyon sokféle, több, mint 50 típusú, liszenszelt, a valóságban is létező repüőgépet modelleztünk le a játék számára. A történetünk és az akció valós helyszíneken zajlik, Rio De Janeiro felett." Akik nem ismernék a rivális Ace Combat sorozatot behatóan, azoknak eláruljuk, hogy a Namco Bandai szimulátora fiktív államokat és lokációkat használ harci zóna gyanánt.
"Mi a valóságban mozgunk. A HAWX-szal olyan manőverekre leszünk képesek, amelyek ezelőtt nem voltak láthatók más hasonló jellegű játékokban. Célunk a megújulás, a frissítés és nem hasonlítgatjuk a termékünk milyenségét az Ace Combat 6-hoz. Szeretnénk újítani, olyan dolgokat hozni a műfajba, amiket mi mutahatunk meg elsőként, nem pedig ők (Namco Bandai).