Ennek kétségtelenül eleget is tettek. Edmund McMillen úgy fogalmazott, a brigád időközben "arrogáns, elcsigázott idiótákká" váltak, mi több, a logójuk is "egy rakás sz*r" - tehát pont olyan, mint amilyet szerettek volna.
Saját elmondásuk szerint az indie platformer két fejlesztője, Edmund McMillen és Tommy Refenes "szegény hobókból valamicskével gazdagabb hobókká" lettek. A Super Meat Boy-t ugyan vegyes érzelmek övezik, mindazonáltal nyomban bezsebelte a kritikusok hízelgő pontjait, s a közönség továbbra is érdeklődéssel tekint a fejlesztők, s nem utolsó sorban a játék irányába.
A GameTrailers által nyilvánosságra hozott videóból még a játék logójának titkára is rávilágítottak a fiúk:
"Úgy nagyjából két rohadt másodperc alatt csináltam" - mondta a visszafogott McMillen. - "Lefirkantottam, és úgy festett: 'Ez egy rakás sz*r. És pont erre van szükségünk a logóhoz.'"