Ehhez adott a világ minden táján ismert és körülrajongott Star Wars univerzum, egy tehetséges fejlesztőcsapat, a BioWare, valamint az anyagiakkal bőven eleresztett kiadó, a LucasArts. Az esélyek tehát elég jók, és a mostani fejlesztői naplóban a produktumon dolgozó emberkék még azt is kifejtik, hogy miért nem kell majd szégyenkeznie játékként sem a Star Wars: The Old Republicnak. A sztorivezetésről már sokszor és sokat beszéltek, ám a csaták közelebbi bemutatása még elmaradt. Mikor már kezdtünk volna komolyan aggódni, hogy valami gond van ezen a téren, ezért nem mernek beszélni róla, érkezett a lenti videó, és eloszlatta a kételyeket.
A bő 6 perces anyag során felbukkan a két vezér, Greg Zeschuk és Ray Muzyka, valamint a projekt útját egyengető kecskepásztorok közül még jó néhány. Kezdjük a legfontosabbal: ígéretük szerint figyelnek arra, hogy miden kaszt hasonlóan erős legyen, és mindent megtesznek azért, hogy elkerüljék, hogy minden előfizető fénykarddal hadonásszon, azaz Jedi vagy Sith karakterrel próbáljon boldogulni. Kiemelték, hogy számos mozdulatsort, fegyvert, képességet egyenesen a filmekből kölcsönöztek, annak érdekében, hogy a The Old Republic a harc terén is kiemelkedjen a vetélytársai közül. Az ütközeteket sokszor vívjuk majd túlerő ellen, mert ez növeli a heroikus érzést. Ezek mellett még számos érdekességet, jól hangzó frázist elkottyantottak, valamint csatajelenetek sokaságát mutatták be, így érdeklődőknek mindenképpen érdemes vigyázó tekintetüket a mozgóképre vetni.
#tv#