Mivel PC-re konkrétan nincs még mozgásérzékelős kütyü, könnyen kitalálható, hogy térhatású támogatással vérteződik fel a Blizzard sikervárományosa, ám téved az, aki úgy hiszi, már alapjáraton tartalmazni fogja ezt a lehetőséget. Azt ugyanis csak egy későbbi időpontban, egy frissítés formájában kapja meg a program.
Minderről a StarCraft II produkciós igazgatója, Chris Sigaty beszélt az IGN munkatársának Szöulban, aki elárulta, hogy az anti-aliasingot első körben nem támogatja majd az alkotás, mint ahogyan a 3D-t sem. A megjelenést követő hónapokban azonban tapaszokkal mindent a helyére tesznek, így többek között a megfelelő monitorral, és az arra alkalmas Nvidia kártyával rendelkezők térhatásban is átélhetik a nagy kalandokat. Hogy pontosan mikorra várható a lehetőség integrálása, egyelőre kérdéses, de a StarCraft II július 27-én érkezik.