S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat: DirectX 10 vs. DirectX 11

2009. szeptember 26.
12.4941
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Dru profilja, adatai
Dru
Szépen lassan megérkeznek az első DirectX 11-et támogató játékok a piacra.
 

Számuk egyelőre elenyészően kicsi, ám napról napra növekszik. A S.T.A.L.K.E.R. széria legfrissebb tagja, a Call of Pripyat az elsők között lesz, amely a 11-es csomag lehetőségeiből is merít. Rajta kívül egyelőre csak az EA-féle kártyás RTS, a BattleForge támogatja az új technológiát az eddig megjelent alkotások közül, év végén érkezik a Dirt 2, jövőre pedig az Aliens vs. Predator, valamint az F1 2010, illetve két MMORPG-be, a Dungeons and Dragons Online-ba és a The Lord of the Rings Online-ba is hamarosan beépítik.

A Call of Pripyat azonban már napok múlva előlépdel a félhomályból, apró szépséghiba, hogy ezt egyelőre csak Oroszországban teszi meg. Német nyelvterületre (Németország, Ausztria, Svájc) novemberben érkezik, a világ többi részére pedig 2010. elején. Addig is, hogy ne unatkozzunk a várakozás közben, a bitComposer kiadó közzétett néhány friss képet, amelyek a DirectX 10 és 11 közötti különbségeket hivatottak felfedni. A szakavatott szemek bizonyára felfigyelnek az apróbb eltérésekre is, számomra csak az tűnt fel első körben, hogy az árnyékok és a fények eltérőek. Nem merném határozottan kijelenteni, hogy a DirectX 11 sokat hozzáad a látványvilághoz, de ez még változhat a későbbiekben, emellett a programozást is egyszerűbbé teszi.

A párban lévő screenshotok közül az első a DX 10-es, a második pedig a DX 11-el megfejelt variánsa, az arcok közül pedig a jobb oldali használja a friss technológiát.

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat: DirectX 10 vs. DirectX 11 - 2. kép


S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat: DirectX 10 vs. DirectX 11 - 3. kép


S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat: DirectX 10 vs. DirectX 11 - 4. kép


S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat: DirectX 10 vs. DirectX 11 - 5. kép


S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat: DirectX 10 vs. DirectX 11 - 6. kép


S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat: DirectX 10 vs. DirectX 11 - 7. kép


S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat: DirectX 10 vs. DirectX 11 - 8. kép


S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat: DirectX 10 vs. DirectX 11 - 9. kép


S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat: DirectX 10 vs. DirectX 11 - 10. kép


S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat: DirectX 10 vs. DirectX 11 - 11. kép

17 hozzászólás

Hori a (hun)

16 éve, 9 hónapja és 25 napja

Nagyon kicsi különbséget észre lehet venni a képek között, de a 10 és 11 kép nagy különbséget mutat. Atöbbin alig lehet észre venni valamit pl.: én csak 4 képben találtam különbséget.

válasz erre

Vendég

16 éve, 9 hónapja és 25 napja

Nekem DX9-nél is kerek a gázmaszk szűrőjemosolygó smiley

válasz erre

Vendég

16 éve, 9 hónapja és 25 napja

Shadow of Chernobyl-hoz találtam egy user.ltx fájlt, csak le kell cserélni az eredetivel és olyan, mintha DX10 alatt futna. Nem szaggat, sőt! És a grafikai beállításoknál is több lehetőséget ad!kacsintó smiley Csak ajánlani tudom!

válasz erre

Vendég

16 éve, 11 hónapja és 5 napja

az utolsó képnél látszik, hogy a szűrő a maszkon kerek , a másiknál szögletesebb. Én a víz hatást láttam 9,10,10.1,11 összehasonlításban. Ott látványos a különbség mindegyik szint között.

válasz erre

Vendég

17 éve, 4 napja

nyelvnyújtó smileyNincs különbség nem nagyélmény ez a dx 11.

válasz erre

ViTaZi

17 éve, 19 napja

hm..nem nem láttam különbséget...és ennyiért nem is veszek új kártyát...inkább xbox360 és ott forza 3 kacsintó smiley

válasz erre

Lac

17 éve, 19 napja

Igaz, én se sokat használtam a 10-est. Ismerősöm Vistás egyén, neki futott, de annyira nem láttam sok különbséget, hogy megérje feltolni otthonra is az (akkor) új Wint.
Éljen az OpenGL!röhögő smiley John Carmack azt ajánljakacsintó smiley

válasz erre

skyman

17 éve, 19 napja

Én még levagyok ragadva dx 9 nél mostmeg már leelözi a 10 est a 11 es.Elöször elkéne jutni a 10igröhögő smiley

válasz erre

Shade

17 éve, 19 napja

röhögő smiley

válasz erre

[Tiltott felhasználó!]

17 éve, 19 napja

[Tiltott felhasználó!]

Shade

17 éve, 19 napja

Hát ha rajtam múlt volna ki se dobtam volna a piacra ezt a dx 11-et.

válasz erre

Lac

17 éve, 19 napja

Mintha egy picivel finomabbak lennének az árnyékok, de ha megfigyeled az első képen az utat, nem olyan részletes mint a DX10-zel. Ezért én a "finomabb" árnyékot eddig a glow effekt számlájára írtam... nem tudom mi fog ebből játék közben látszódniröhögő smiley

válasz erre
12a(z) 2 -ből
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja