Számuk egyelőre elenyészően kicsi, ám napról napra növekszik. A S.T.A.L.K.E.R. széria legfrissebb tagja, a Call of Pripyat az elsők között lesz, amely a 11-es csomag lehetőségeiből is merít. Rajta kívül egyelőre csak az EA-féle kártyás RTS, a BattleForge támogatja az új technológiát az eddig megjelent alkotások közül, év végén érkezik a Dirt 2, jövőre pedig az Aliens vs. Predator, valamint az F1 2010, illetve két MMORPG-be, a Dungeons and Dragons Online-ba és a The Lord of the Rings Online-ba is hamarosan beépítik.
A Call of Pripyat azonban már napok múlva előlépdel a félhomályból, apró szépséghiba, hogy ezt egyelőre csak Oroszországban teszi meg. Német nyelvterületre (Németország, Ausztria, Svájc) novemberben érkezik, a világ többi részére pedig 2010. elején. Addig is, hogy ne unatkozzunk a várakozás közben, a bitComposer kiadó közzétett néhány friss képet, amelyek a DirectX 10 és 11 közötti különbségeket hivatottak felfedni. A szakavatott szemek bizonyára felfigyelnek az apróbb eltérésekre is, számomra csak az tűnt fel első körben, hogy az árnyékok és a fények eltérőek. Nem merném határozottan kijelenteni, hogy a DirectX 11 sokat hozzáad a látványvilághoz, de ez még változhat a későbbiekben, emellett a programozást is egyszerűbbé teszi.
A párban lévő screenshotok közül az első a DX 10-es, a második pedig a DX 11-el megfejelt variánsa, az arcok közül pedig a jobb oldali használja a friss technológiát.