Az eddigi siralmas üzletpolitikájukat vizsgálták felül és belátták, hogy a japán piacért folytatott harc nem feltétlenül elsődleges cél kell, hogy legyen, hiszen Amerika és Európa sokkal hatalmasabb felvevő réteggel rendelkezik, mint korábban bármikor, ezért az már tűrhetetlen állapot, hogy a nipponi premierekhez képest csak hónapokkal később érkezik a PAL és amerikai NTSC területekre egy-egy produktumuk.
Ennek hamarosan véget szeretne vetni a Square-Enix, mert végre belátják, hogy nem csak a japán piac létezik a világon. Elsősorban nagyobb volümenű szerepjátékok kerülnek ki az RPG fenomén duó műhelyéből, melyekben irdatlan mennyiségű párbeszéd szorul angolosításra, mielőtt az más régiókban is megjelenne. De ez akkor sem lehet vigasz, vagy indok arra, hogy csak hónapokkal a japán premier után kerüljön forgalomba a legtöbb produktum a világ többi pontjain.
A Square-Enix elnöke, Yoichi Wada igéretet tett arra, hogy ez a probléma hamarosan végleg a múlté lehet, hiszen egy új sztenderd a kitűzött cél, mely nem más, mint a szimultán premier. Mit jelent ez pontosan? Gyakorlatilag azt, hogy az RPG gyáros megpróbálja tartani magát a világpremier fogalmához és egy azonos időpontban jelennének meg a játékaik világszerte, így Európában és Amerikában is. A Last Remnant című játékukkal máris bizonyítani szeretnék szándékuk komolyságát, hiszen ez lesz az első olyan alkotásuk, amely világpremiert kap.
Egyszer vajon tényleg megérjük, hogy egy Final Fantasy is a japán debüttel azonos időpontban mutatkozik be Európában is? Szép álom és jó úton haladnak e felé.