Erről a felvetésről nyilatkozott Akitoshi Kawazu, a Final Fantasy: The Crystal Bearers producere. " A japán játékok jelenléte egyre kevésbé meghatározó a mai világban a nemzetközi viszonyokat tekintve." - árulta el véleményét Kawazu. "Mivel olyan üzletágban ténykedünk, ahol elkészítés után el is kell adni a játékot, ezért nagyon fontos számunkra a világ többi része is. Azonban amikor egy új produktumot készítünk, akkor nem úgy gondolunk a termékünkre, hogy a nyugatiaknak vagy a keletieknek készítjük."
Az ilyen megkülönböztetés helyett a Square-Enix inkább arra fókuszál, hogy a lehető legtöbb játékos igényét kielégítse. " Megpróbálunk minél szélesebb körnek megfelelni, így a fejlesztés alatt törekszünk rá, hogy olyan emberek is megvegyék a játékainkat, akik az extrém nehézségi szintet kedvelik, vagy szeretnek szabadon kószálni egy világban, esetleg a különféle gyüjthető dolgok hozzák őket lázba. Ilyen játékosok pedig a világ minden táján léteznek. Egyetlen dolog van, amiben különbséget látok a Japán és nyugati játékok között, ez pedig a művészeti stílus, amiben a mi országunk jelentősen különbözik a többitől."