A kiadó azonban törölte a projektet és szélnek eresztette a fejlesztőket, akik ráakadtak a Square Enix-re, a sikersztori többi részét pedig ismerjük, de az eleddig még nem volt nyilvános, hogy több másik kiadó is érdeklődött a háttérben a játékról.
Minderről Stephen Van Der Mescht beszélt az Edge magazin munkatársainak, aki elmondta, hogy amikor az Activision lapátra tette a csapatot, több kiadó ügyintézője is felkereste, illetve meglátogatta őket, és bele is nézett a játékba, sőt, voltak, akik még ajánlatot is tettek nekik, de végül a Square Enix mellett döntöttek, mert ők ajánlották fel a legjobb feltételeket.
Stepehen szerint egy kicsit trükkösen ment a kiadókeresés, hiszen a projektből egyetlen saját termékük egyedül a grafikus motor kódja volt, minden más az Activision birtokában maradt, így a szerződések többségét utóbbi kiadónak is alá kellett írnia, ami nem volt egyszerű folyamat, de a Square Enix-nek példátlan kitartással végül sikerült a lehetetlen. A többi pedig már történelem.