Semmi extra, csak egy 9 gigás javítást kap a megjelenés napján a Dishonored 2

2016. november 09.
3.8131
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
A jelek szerint nemcsak elképesztően magas gépigényével sokkol minket az Arkane Studios a Dishonored 2 kapcsán, hanem azzal is, hogy játékukat nagy valószínűséggel félkész állapotban égették aranylemezre.
 

A Dishonored 2 ugyanis a legfrissebb játékhírek szerint egy igencsak felhizlalt javítással együtt kerülhet a boltok polcaira, így a megjelenés napján minden platformra le kell tölteni hozzá egy több mint 9GB-os patch-et, ami kisebb-nagyobb hibákat és hiányosságokat orvosol.

Hogy pontosan miféle problémákról van itt szó, az egyelőre nem derült még ki, ellenben sokan azért nem örülnek a Dishonored 2 kapcsán ennek az óriási javításnak, mert alapesetben egy egyjátékos élményt garantáló alkotásról van szó, amelyek kapcsán a legtöbben hozzá vannak szokva ahhoz, hogy feltelepítik és már játsszák is az adott terméket. Az Arkane Studios legújabb művel azonban egy kicsit más lesz a szituáció!
elképesztően magas gépigényével sokkol minket az Arkane Studios a Dishonored 2 kapcsán, hanem azzal is, hogy játékukat nagy valószínűséggel félkész állapotban égették aranylemezre.'>
10 hozzászólás

totyak

9 éve, 3 hónapja és 24 napja

miertkellettaregbevezetes írta:
Háhá.Fogalmad sincs ,hogy működik a játékipar.

A melosoknak fikarcnyi beleszólása sincs a megjelenési dolgokba. A pénzes részvényes csévés ****k azt mondják, hogy ekkor adod ki akkor ők szépen kiadják mert ha nem mindenki megy a büdös p-be. Nem véletlen ez a patch is. Az "aranylemez" után is még bőven fejlesztik a játékot.Sőt abban biztos vagyok ,hogy nem ez lesz az utolsó patch.
Ezért jó ,ha "önálló" egy cég és nincs ilyen ótvar csővesek kezébe. A legjobb példa számomra most az INSIDE game ami igaz ,hogy csak 5 órás és 6 évig készült de az MAGA a játék abban hiba nincs.

Kell is a javítás mert vannak bajok vele: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1310844

" A VOID Engine egy csomó PC-s optimalizálást nem kapott meg, amit az ID Tech 6 viszont igen. De a játékot ki kellett adni, mert hoznia kell a pénzt. Majd fél év alatt összerakják, addig ne vegyétek meg. A Bethesda eleve tudta ezt, amikor lelőtték a megjelenés előtti tesztelést. Borzalmasan rosszul áll az összes aktuális projektjük, viszont nem halasztható el a megjelenésük fél évvel, mert benne áll a pénz, illetve a konzolverziók készen vannak. ****ügy, de ez van. A pénz viszi előre őket is, és az év végére tervezet projekteket ki kell adni, akkor is, ha ****ok.
A felhasználók tudnak tenni ez ellen. Szavazni kell a pénztárcával, de amíg forró a PC-s pre-order, addig ne várd, hogy ez változzon."
Háhá. Lehet, hogy nekem fogalmam sincs, de sok közöd neked sincs hozzá, csak valamit hallottál valahol és most okosságként továbbadod.
Hol írtam én olyat, hogy a melósokon múlik a dolog? Simán el lehetne kerülni az ilyen patch mizériákat, ha normálisan mérik fel mennyi idő kell adott játékra. És, ha az nem elég, még mindig lehet tolni, nem ez lenne az első eset. De inkább kiadják félkészen.

válasz erre

AngryKnight

9 éve, 3 hónapja és 24 napja

Sajnos az első napi patch már megszokott dolog,de ha jobb tőle a játék akkor hagy szedje le .

válasz erre

WarriorAutobot

9 éve, 3 hónapja és 24 napja

Szerintem már csak azután kellene lemezre vinni miután úgy vannak hogy tényleg nincs benne olyan égető hiba. Így nem lenne akkora az első napi patch, de én nem vagyok fejlesztőcég főbb embere így ezt nem én határozom meg.

válasz erre

miertkellettaregbevezetes

9 éve, 3 hónapja és 24 napja

totyak írta:
Miért olyan nagy meló hibamaentesen megcsinálni időre egy játékot, nem vágom? Vagy akkor miért nem szabnak hosszabb határidőt, mondjuk plusz egy hónapot? Ha én így végezném a munkámat és minden lépésem után javítani kellene valamit, kivágnának, mint macskát egészségügyi sétára.
Háhá.Fogalmad sincs ,hogy működik a játékipar.

A melosoknak fikarcnyi beleszólása sincs a megjelenési dolgokba. A pénzes részvényes csévés ****k azt mondják, hogy ekkor adod ki akkor ők szépen kiadják mert ha nem mindenki megy a büdös p-be. Nem véletlen ez a patch is. Az "aranylemez" után is még bőven fejlesztik a játékot.Sőt abban biztos vagyok ,hogy nem ez lesz az utolsó patch.
Ezért jó ,ha "önálló" egy cég és nincs ilyen ótvar csővesek kezébe. A legjobb példa számomra most az INSIDE game ami igaz ,hogy csak 5 órás és 6 évig készült de az MAGA a játék abban hiba nincs.

Kell is a javítás mert vannak bajok vele: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1310844

" A VOID Engine egy csomó PC-s optimalizálást nem kapott meg, amit az ID Tech 6 viszont igen. De a játékot ki kellett adni, mert hoznia kell a pénzt. Majd fél év alatt összerakják, addig ne vegyétek meg. A Bethesda eleve tudta ezt, amikor lelőtték a megjelenés előtti tesztelést. Borzalmasan rosszul áll az összes aktuális projektjük, viszont nem halasztható el a megjelenésük fél évvel, mert benne áll a pénz, illetve a konzolverziók készen vannak. ****ügy, de ez van. A pénz viszi előre őket is, és az év végére tervezet projekteket ki kell adni, akkor is, ha ****ok.
A felhasználók tudnak tenni ez ellen. Szavazni kell a pénztárcával, de amíg forró a PC-s pre-order, addig ne várd, hogy ez változzon."

válasz erre

kylx

9 éve, 3 hónapja és 24 napja

"feltelepítik és már játsszák is az adott terméket" valahogy mindig reménykedem, hogy semmi update nincs amikor elindítom a steamet...

Én főleg a fejlesztőket sajnálom, akik rengeteget dolgoznak, hogy valamennyire kész legyen a munkájuk arra a határidőre, amit a kiadó megszab - persze nem elég idővel.

válasz erre

Mordorer

9 éve, 3 hónapja és 25 napja

totyak írta:
Miért olyan nagy meló hibamaentesen megcsinálni időre egy játékot, nem vágom? Vagy akkor miért nem szabnak hosszabb határidőt, mondjuk plusz egy hónapot? Ha én így végezném a munkámat és minden lépésem után javítani kellene valamit, kivágnának, mint macskát egészségügyi sétára.
Jogos kérdés. BEnnem is sokszor felmerül, meg az is hogy erre szedik le a hatalmas lóvét.

válasz erre

totyak

9 éve, 3 hónapja és 25 napja

Miért olyan nagy meló hibamaentesen megcsinálni időre egy játékot, nem vágom? Vagy akkor miért nem szabnak hosszabb határidőt, mondjuk plusz egy hónapot? Ha én így végezném a munkámat és minden lépésem után javítani kellene valamit, kivágnának, mint macskát egészségügyi sétára.

válasz erre

rDAVE

9 éve, 3 hónapja és 25 napja

Püff, divatmajmok.

válasz erre

Hentes

9 éve, 3 hónapja és 25 napja

Gyönyörű mit ne mondjak. wtf smiley Inkább melóznának rendesen.

válasz erre

movi

9 éve, 3 hónapja és 25 napja

Ez van, ha félkész játékot adnak ki! Megérdemelnék, hogy jó kevesen vásárolják. Tisztában voltak ezzel, akkor is mikor aranylemezre égették! 9 giga, az több mint egy "kisebb" javítgatás! Kapják be...

válasz erre
Dishonored 2
12.990 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
rDAVE profilja