Reggie Fils-Aime: A Wii játékok egymillió felett profitábilisek

2009. március 31.
2.1501
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
FutuRetrO profilja, adatai
FutuRetrO
Talán sokatok tűnődött el azon, hogy egy-egy mesterműből hozzávetőlegesen hány darabot szükséges a kiadóknak értékesíteniük a tényleges profit termeléshez.

Reggie Fils-Aime, a Nintendo Of America karakteres személyisége szerint a saját konzoljukon ez a szám kereken egymillió. Magyarázzuk. Amennyiben egy Nintendo Wii-re kiadott játék ezen eladott mennyiség alatt fogy, az egész egyszerűen veszteséges, egy fityinget sem keresnek rajtuk a kiadók.

Egymillió nem kevés példányszám, mostanáig mindössze 16 produktumnak sikerült elérnie ezt a magasságot Észak-Amerikában, a négyszáznyolcvanhat játékszoftver közül. Ha tovább szeretnénk ragozni a dolgokat, akkor megjegyezzük, ebből a tizenhatból, kilenc Nintendo kiadású stuff az amerikai régióban, tehát a kiotóiak zsebelték be utána a zöldhasúkat. A vizsgált időszak Március elsejével bezárólag értendő.

Reggie Fils-Aime rávilágított arra, hogy ez a profit-deficit határvonal a többi konzol esetében még ennél is magasabban van meghúzva, tehát még több példányszám értékesítése szükséges, hogy a kiadó ne mínuszokkal szálljon ki az üzletből.

A Nintendo nem HD konzol, sok esetben az előző generációt csak hajszálnyival meghaladó grafikus teljesítményt hoz, ezek a játékok pedig alacsonyabb költségvetésből készülnek, mint nagy felbontású társaik. Konklúzió, a mostanáig kiadott játékszoftverek csupán 3.29%-a volt profitábilis. Ez egy kicsit valótlannak hat, mi nem foglalunk állást.
nincs még hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások