Tim Bennison, a Radical egyik embere ugyanis elmondta, hogy nem lesz többjátékos módozat a prototípusban, mivel maximálisan a szingli kampányra szeretnék terelni a hangsúlyt, valamint az egyedüli játékra, amely sokaknak örömet, viszont legalább annyi embernek bánatot is okozhat.
Bennison szerint a játék önmagában is meg fogja állni a helyét, hiszen az Alex köré írt sztori nem csak egyedi lesz, hanem hosszadalmas is, valamint a hatalmas bejárható világ minden részére eljutni sem lesz egyszerű feladat. Ennek függvényében tehát nem néhány órás, hanem napokban mérhető lesz a Prototype játékideje, ami a számos egyedi ötlet, a magas háztetőkről való ugrálások, valamint az alakváltozás is érdekessé és változatossá fog tenni.
Az alkotás június elején fog debütálni, a PC mellett Xbox 360, valamint PlayStation 3 konzolokra, a friss hírek szerint tehát akkor multiplayer móka nélkül. Így is szeretni fogjuk?