Project Natal: Nem lehetséges a játékok utlólagos kompatibilissé tétele

2009. szeptember 25.
2.8881
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
FutuRetrO profilja, adatai
FutuRetrO
A Project Natalt a Microsoft a Tokyo Game Show-n is erősen demonstrálja, ugyanis ez a készülék megjelenése lesz az egyik legfontosabb momentum az Xbox 360 eddigi életében.
 

A kamerás irányítással még több casual játékost csábíthatnak el, vagy éppen át a konkurenciától és alapjaiban formálja majd újra a játékvezérlésről kialakított képünket. Sajnos úgy tűnik, hogy egy utólagos tapasszal nem lehet majd a későbbiekben a régebbi játékokat kompatibilissé tenni a Natallal.

Kudo Tsunoda, a redmondi óriás színeiben úgy véli, utólagosan nem lesz kivitelezhető a korábban megjelent játékok felkészítése egy sima patch-csel a Project Natalra, ugyanis annak kódja ahhoz túlságosan bonyolult, hogy csak egyszerűen egy update-tel meg lessen oldani a dolgot. Esetleg amennyiben a kiadók alapjaitól dolgozzák majd át vezérlés szinten a játékaikat egy Natalosított újrakiadás kedvéért, akkor persze megvalósulhat, más egyéb módon nem igazán működőképes. A Sony például a Dual Shock 3 megjelenésekor szorult utólagos tapaszolásokra a rezgés támogatásának érdekében, valamint a trófearendszer bevezetése alkalmazott patch-es módszert az aktualizálásra. A Natallal ez nem lesz megoldható. Vajon a Sony Wand-ra is ugyanez mondható el? Az egyik első, korábban már megjelent, de a mozgásérzékelős irányítás kedvéért újrakiadandó produkció a Resident Evil 5 lesz, belőle már készül az Alternative Edition, támogatva ezáltal a Wand-ot.
1 hozzászólás

Vendég

16 éve, 9 hónapja és 12 napja

ez jómenő smileyröhögő smileynyelvnyújtó smileykacsintó smileymosolygó smiley

válasz erre
 
Minden hír, videó és cikk
TGS 2009
legutóbbi hozzászólások
 
Maniac profiljamarco profilja