A kamerás irányítással még több casual játékost csábíthatnak el, vagy éppen át a konkurenciától és alapjaiban formálja majd újra a játékvezérlésről kialakított képünket. Sajnos úgy tűnik, hogy egy utólagos tapasszal nem lehet majd a későbbiekben a régebbi játékokat kompatibilissé tenni a Natallal.
Kudo Tsunoda, a redmondi óriás színeiben úgy véli, utólagosan nem lesz kivitelezhető a korábban megjelent játékok felkészítése egy sima patch-csel a Project Natalra, ugyanis annak kódja ahhoz túlságosan bonyolult, hogy csak egyszerűen egy update-tel meg lessen oldani a dolgot. Esetleg amennyiben a kiadók alapjaitól dolgozzák majd át vezérlés szinten a játékaikat egy Natalosított újrakiadás kedvéért, akkor persze megvalósulhat, más egyéb módon nem igazán működőképes. A Sony például a Dual Shock 3 megjelenésekor szorult utólagos tapaszolásokra a rezgés támogatásának érdekében, valamint a trófearendszer bevezetése alkalmazott patch-es módszert az aktualizálásra. A Natallal ez nem lesz megoldható. Vajon a Sony Wand-ra is ugyanez mondható el? Az egyik első, korábban már megjelent, de a mozgásérzékelős irányítás kedvéért újrakiadandó produkció a Resident Evil 5 lesz, belőle már készül az Alternative Edition, támogatva ezáltal a Wand-ot.