Project Natal kompatibilitással érkezhet a Halo: Reach

2009. június 30.
1.7941
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
FutuRetrO profilja, adatai
FutuRetrO
Az idén megjelenő Halo 3: ODST egy nyíltabb digitális világra szabadítja rá a népszerű first person shooter játékosait, mesélte Joseph Staten, a Bungie írója és egyben kreatív igazgatója.
 

Az úr elmondása szerint ez az epizód több szempontból is más lesz, mint az eddig megszokott Halo tapasztalat, hiszen kevésbé lineáris, több lesz benne a megoldandó rejtély és a szabad barangolás, ezzel pedig némi rizikót is felvállalt a csapat, de ígérik, nem távolodnak el túlságosan a Halo nyújtotta tapasztalattól.

A Halo 3: ODST mellett szóba került az E3-on bejelentett Halo: Reach is, amely a Halo: Combat Evolved előzményeként szolgál majd a sorozatban és várhatóan jövő ősszel támadja be a redmondi masinát. A legfrissebb hírek szerint ez az epizód már szolgálatba állíthatja a szintén Los Angeles-ben bemutatott mozgásérzékelős technológiát, a Project Natal-t. Arról, hogy ezt milyen formában képzelik el a Bungie-nál az adoptálását, még nem szólnak értesülések, de biztosak abban, hogy lesz kapcsolat a modern játékvezérlő és a Halo: Reach között. Optikai mozgásszkenneren alapuló Halo vezérlési funkciók? Érdekes elképzelés, érdemes lesz figyelni az ezzel kapcsolatos fejleményeket.
2 hozzászólás

FutuRetrO

17 éve, 3 hónapja és 15 napja

Vendég írta:
Eszembe jutott valami igaz én Ps3-as vok de .....Gta +Project Natal=juuuuuuuuhhhhhúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúmenő smileyröhögő smiley
Ez igen. röhögő smiley Ezt mégis miként képzeled el? mosolygó smiley

válasz erre

Vendég

17 éve, 3 hónapja és 15 napja

Eszembe jutott valami igaz én Ps3-as vok de .....Gta +Project Natal=juuuuuuuuhhhhhúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúmenő smileyröhögő smiley

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások