A magazin a játék kreatív igazgatójával, Andy Tudorral ült le beszélgetni, aki elárulta, hogy miért nem lesznek last-gen verziók, emellett pedig jó pár újdonságot is megosztott az Xbox One verzió kapcsán. Tudor szerint jó oka van annak, hogy a Project Cars nem készül el Xbox 360-ra és PS3-ra. Az elsődleges ok természetesen a grafika, amelyet a fejlesztők nem akartak lebutítani az elavult hardverrel rendelkező konzolok kedvéért. A másik ok, hogy a csapat szerint a játék várható megjelenésekor (2014. Q3-Q4) már elegendő számú játékos tér át valamelyik next-gen platformra, így ez sem okozhat különösebb problémát.
Tudor szerint Xbox One-on (és persze a többi platformon is) 60fps és 1080p elérése a cél, az elsődleges szempont azonban a minél jobb játékélmény biztosítása, így egyelőre semmi biztosat nem ígért ezzel kapcsolatban. A fejlesztők sokat kísérleteztek a Microsoft új konzoljával, végül arra jutottak, hogy az eSRAM jó választás volt, a memória gyorsasága ugyanis csökkenti a PS4 GDDR5-tel elért teljesítménybeli fölényét. A Slightly Mad nagy potenciált lát még a Microsoft felhőjében, amely köré a tervek szerint sok exkluzív fícsör fog épülni, a szokásos javításletöltéstől eltekintve azonban nem volt hajlandó konkrét részleteket elárulni ezzel kapcsolatban.