A Sony nem áll a piaci helyzetének magaslatán, de a játék divízió korrektül teljesített. Számszerűsítve a dolgokat, ez annyit jelent, hogy míg a tavalyi, második üzleti negyedévben mindössze 1.31 millió PlayStation 3 konzoltól váltak meg, addig idén ez a szám csak nem a duplája, 2.43 millió.
Mindez persze drasztikusabb árcsökkentések nélkül duzzadt ilyen mértékűre. A szoftverek szintén jól fogynak, így a 10.4 milliós fogyás, 21.1 millióra növekedett világszinten. A PlayStation Portable is követte a növekvő trendeket a Sony-nál, 2.58 millióról ugorva, a 3.18 millióra. A japán elektronikai óriás játék részlege tehát egyértelműen növésben van.
A sikereik záloga számunkra gyakorlatilag ismeretlen, hiszen nem büszkélkedik még a harmadik PléjStáció annyi exkluzív címmel, amelyek miatt feltétlenül a boltba kellene rohannunk érte, ám ennek ellenére az üzletág szignifikáns növekedést mutatott fel, szinte minden fronton. További erősödés várható, amint érkeznek a kizárólagos nagyágyúk, mint például a Resistance 2, a Killzone 2, majdan a Gran Turismo 5 és még néhány régen várt alkotás.