A távol-keleti székhelyű cég merész vállalkozásra szánja el magát, és nem titkolt célként a Japán piac meghódítását tűzték ki maguk elé. Mindenesetre bátorságra vall részükről ez utóbbi, hiszen a japán fogyasztók hagyományosan favorizálják a hazai márkákat, valamint a domináns Sony és Toshiba jelenleg kirobbanthatatlannak látszik pozíciójából.
J. T. Wang a cég elnöke Taipei-ben tájékoztatta a médiát jövőbeni terveikről. Az év második, illetve harmadik negyedében forgalomba kerülő, budget kategóriába szánt mobil PC-k lesznek a cég majdani sikereinek zálogai, legalább is ezt tervezik a vállalat vezetői. Ugyan nem voltak hajlandóak elárulni pontosan milyen termékekkel is végzik majd az offenzívát, helyi források azonban tudni vélik, hogy a filléres notebook kategóriába szánják őket, és nagyban hasonlítanak majd az Asustek Eee PC termékcsaládjához. Továbbá a cég vezetői biztosra veszik, hogy az első pár hónap eladásai jobbnak bizonyulnak a tavalyinál a gazdasági visszaesés ellenére is.