A politika mocska teljes mértékben elérte a játékvilágot Amerikában. A kezdetekkor még senki sem gondolta volna, hogy egyszer a gamekben különböző reklámanyagok tűnhetnek fel. Ugyan ki akarna venni egy Tetrisben (ami az egyik legnépszerűbb játék lett és a jogtulajdonosa elég keményen behajtja a jogait) hirdetést? Azonban a grafika fejlődésével és a számítógép elterjedésével új kapuk nyíltak meg mind a hirdetők, mind pedig a fejlesztők előtt. Az évek folyamán egyre több reklámtábla tűnt fel a játékokban.
Obama médiaháborúba kezdett. Közel 48.000 dollárt költ, cyber megjelenési felületekre.
Az összeg kifizetése után 18 játékban fog szerepelni. Természetesen ez csak azoknak fog megjelenni, akik élő internetes kapcsolattal rendelkeznek, vagy letöltik az adott frissítést valamilyen módon. Az érdekesség az, hogy a netről frissíti be a hirdetést. Azaz folyamatosan változik a felület, így is érdekesebbé téve magát a játékot.
Te szereted ha az általad megvásárolt játékban valamilyen termék reklámja feltűnik?