Sean Murray először a tavalyi VGX-en mutatta meg legújabb játékát, a No Man's Sky-t, mely azóta hatalmas figyelmet kapott a játékos közösségektől a játéktér ambiciózus mérete miatt, és elég valószínű, hogy nem csak ez az, ami szinte elképzelhetetlen.
Exkluzivitását az is növeli, hogy
nem lesznek benne töltőképernyők, erről beszélt egy interjú során Murray:
A legmenőbb dolog, hogy minden bolygónak van egy száma, egy véletlenszerű mag, ami definiálja a bolygó élővilágát. Mint fejlesztő, le tudom jegyezni ezt a számot, és ha akarok, amikor akarok, visszamegyek. Ezt megmutattuk a gamescomon is, nincs töltési idő, mert nincs mit betölteni. Mindent a gép generál.
Egy gyakorlatilag végtelen világ töltési idő nélkül, ez elég lenyűgöző, talán a legfontosabb a játék egyik legfontosabb eleme. De még olyan fontos információkat sem tudunk, hogy
milyen lesz a története, vagy hogy egyáltalán lesz-e vége.