Nem kívánja piacra dobni saját fejlesztésű virtuális szemüvegét a Valve

2014. január 19.
1.9541
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
IAppearMissing profilja, adatai
IAppearMissing
Mint tudjuk, a Valve már régóta dolgozik Crystal Cove névre keresztelt, saját fejlesztésű virtuális szemüvegén, s habár az előzetes információk alapján nagyon is ígéretesnek tűnik, a cég mégsem kívánja piacra dobni azt.
 

A Valve munkatársai a Crystal Cove piacra dobása helyett úgy döntöttek, hogy az Oculus Rift mögött álló fejlesztőcsapattal szövetkezve elkészítik a világ legjobb virtuális szemüvegét. A Crystal Cove egyébként jó néhány tekintetben felülmúlta az Oculs Rift képességeit, David Hensley, a Tripwire Interactive játékdizájnere például a következőképpen nyilatkozott az eszközről:

A Valve demonstrációja után nehéz lesz visszatérnem az Oculus Rift fejlesztői változatához, olyan, mintha az Xbox után a NES-t venném elő.

Hogy ez mégis mit jelent? Hensley minden bizonnyal a Crystal Cove magasabb felbontású kijelzőjére és jobb fejmozgás követésére utalt. Éppen ezért jó hír számunka, játékosok számára, hogy a két cég együtt, közös erővel próbálja minél jobbá tenni a virtuális szemüveget, amely ha nem is reformálja meg a játékipart, de minden bizonnyal üde színfoltja lesz annak.
2 hozzászólás

totyak

12 éve, 4 hónapja és 14 napja

Ez ciki az OR-re nézve. A Valve-t meg nem értem, ha ilyen jó cuccot raktak össze, akkor miért kooperálnak, miért nem adják ki a saját szemüvegüket egymaguk?

válasz erre

Vendég

12 éve, 4 hónapja és 14 napja

Meglepődtem a Valven!meglepett smiley

válasz erre
 

kapcsolódó hírek, cikkek

Nincsenek kapcsolódó cikkek.

 
legutóbbi hozzászólások
 
Kisember001 profiljarDAVE profilja