Nem jellemzőek a szkriptelt jelenetek a Watch Dogs-ra

2013. július 08.
2.0361
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Egy igazán szisztematikus videojátéknak nevezte a GamingBolt magazinnak adott interjú során a Watch Dogs-ot az alkotás vezető dizájnere, avagy Danny Belanger.
 

A Ubisoft munkatársa ezzel a kijelentéssel az előre szkriptelt jelenetek túlzott használatát kívánta megcáfolni, szerinte ugyanis a Watch Dogs keretein belül igyekeztek minimálisra csökkenteni ezek mértékét, amire szerinte már a tavalyi E3 kiállításon is tökéletes példát láthattunk.

Danny ugyanis felidézte azt a jelenetet, amikor hősünk megbabrál egy közlekedési lámpát, aminek hatására egy hatalmas balesetet idéz elő. A dizájner szerint a kérdéses baleset mérete és kivitelezése nagyban függ majd attól, hogy például hány autó áll a lámpánál, így kétszer egymás után garantáltan nem tudjuk majd előidézni ugyanabban a formában a kérdéses közúti balesetet.
Watch Dogs-ot az alkotás vezető dizájnere, avagy Danny Belanger.'>
5 hozzászólás

badam10

12 éve, 10 hónapja és 25 napja

Elég jól hangzikmosolygó smiley

válasz erre

kiraly001

12 éve, 11 hónapja és 13 napja

Ott a pont.röhögő smiley

válasz erre

rDAVE

12 éve, 11 hónapja és 13 napja

Vendég írta:
Ez a minimum a nextgennél...
Szólj az új COD készítőinek. röhögő smiley

válasz erre

Vendég

12 éve, 11 hónapja és 13 napja

Na végre, ezt vártam a következő generációs programoktól! Baromira unom már az évről-évre kihányt, szkriptlövöldéket. Emellett fontos még, hogy ne csak egy unalmas tech demo legyen, hanem építsenek köré izgalmas küldetéseket, történetet is. kacsintó smiley

válasz erre

Vendég

12 éve, 11 hónapja és 13 napja

Ez a minimum a nextgennél...

válasz erre
Watch Dogs
1.899 Ft-tól
kövesd a játékot!
 

kapcsolódó hírek, cikkek

Nincsenek kapcsolódó cikkek.

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja