Patrick Bach, a Battlefield 4 vezető producere, a VideoGamer magazinnak adott interjújában fejtette ki, hogy a következő generációs konzolok kapcsán kompromisszumokat kellett kötniük, ugyanis azok CPU/GPU-ja nem olyan, mint egy PC-nél.
Egy PC-nél lehetőség van ezek cseréjére, hogy erősebbek legyenek és ezt a Battlefield 4 ki is fogja használni a PC-s verzió esetében, ám természetesen ennek ellenére nem kell egy erőmű a játék futtatására.
A fentiek megerősítésére elmondta, hogy a PC-s verzió szebben és gyorsabban fog futni, mint a konzolos verziók.
Még elmondta, hogy a PC-s és konzolos verziók különbsége ellenére, a Battlefield 4 egy mérföldkőnek számít majd a sorozat életében, ugyanis ez lesz az első olyan konzolos verzió a sorozatban, melyben megvalósul majd a 64 fő konzolon illetve a stabil 60 FPS, így már közelebb kerül a PC-s teljesítményhez.
Aleksander Gr?ndal, a DICE producere az Official PlayStation Magazine UK-nek adott interjújában kifejtette, hogy a játék PlayStaiton 3-as és PlayStaiton 4-es változata között nem sok különbség fog lenni.
Elmondását arra alapozta, hogy a játék motorja, ugye a Frostbite Engine, olyan jól sikerült, hogy a játék portolása egyszerű, mind kurrens, mint következő generációs konzolokra, így megoldható, hogy a játékban ne legyen nagy különbség a két verziót tekintve.
A Gamescom 2013 alatt Patrick Bach a következőt fejtette ki, mikor felmerült a kérdés arról, hogy évente jön-e egy újabb Battlefield.