Naumachia: Space Warfare: A debüt trailer

2008. október 15.
3.1951
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
A Naumachia enyhén vicces nevéből bevallom először valamilyen indiános, vadnyugati játékra asszociáltam.

Aztán elolvasva a játék kiegészítő címét hamar eloszlottak bennem ezek a gondolatok. A Space Warfare úgy gondolom mindent elárulhat már elsőre a játékból és igen már nagyon jól gondoljátok, ez egy űrben játszódó, hatalmas csatákat felölelő szimulátor játék lesz. Bár a szimulátor szó nem teljesen állja meg a helyét, a hangsúly inkább az űrhajó vs. űrhajó csatákon lesz, aminek hallatán már most sokatoknak dobbanhat nagyokat a szíve.

Egy fiatal fejlesztőcsapat, az Aurea Section áll a dolgok hátterében, akik eddig Half Life modokat gyártottak, de egyik frissen invitált tagjuk Filippo De Luca a Crytek-nél is megfordult már. A referencia úgy gondolom megvan, ebből már csak az nem érthető, hogy akkor miért nem egy FPS-el próbálkoznak a srácok?! Főleg, hogy első játékuk, a The Specialist (bár lehet ezt inkább egy komolyabb mod-nak kellene hívni) is az akció / FPS stílusban mozgott.

Na de térjünk inkább rá a lényegre, a friss alkotásra. Első komolyabb teljes játékuknak ígérkezik a dolog és meg is kaptuk hozzá az első trailert már most. A jelenetek a kisfilmben az alfa verzióból lettek kivágva, szóval most még ne várjunk nagyon sokat tőle, de a koncepció és az, hogy mit szeretnének a játékukból kihozni, már most körvonalazódik. A legfontosabbat lelőném mindjárt, valószínű csak a multiplayer játékmenetre lesz kiélezve az egész történet, de a csapat nem nevezné semmiképpen sem MMO-nak a produkciót.

A trailer elég hangulatosra sikeredett, ezek után komolyan kíváncsi leszek milyen lesz a végleges verzió, amibe a következő fícsöröket tervezik:

- Gyors és pörgős csaták az űrben
- Csatahajónk teljes testreszabása
- Fejlődési rendszer, ami érinti a mi és hajónk képességeit
- Összedolgozhatunk csapattársainkkal és stratégiázhatunk a csatamezőkön
- Három frakció oldalán pattanhatunk majd a kabinba
- Jó értelemben lebutított, de inkább optimalizált grafika, ami szép lesz, mégsem kell hozzá bivalyerős gép. (Viszonyítás képen DX8-as kártya és shader model 2 alatt lesz a követelmény.)

Úgy gondolom ígéretes produkciónak tűnik első ránézésre, csekkold a videót és győződj meg róla magad is. Kívánjuk a legjobbakat a játéknak, remélem még hallunk felőle!

#tv#
nincs még hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
fighterlaci profiljarDAVE profiljaBotyi profiljaMitüzenarádió profilja