Ennek megfelelően igyekeznek a legtöbb hasznot kisajtolni a termékeikből, amely procedúrának tevékeny részesei a játékokban megjelenő hirdetések, reklámok is. Az utóbbi időben ez a szegmens erőteljesen előtérbe került, ahogy az ipart irányító koponyák rádöbbentek, hogy a valós világban létező cégek, vállalatok számára remek reklámfelületet biztosítanak a szoftverek. Ennek pozitív hozadéka, hogy egyes produktumokban (pl. sportjátékok, Need for Speedek) még növelik is a valósághűséget a megfelelő helyeken elhelyezett plakátok, villogó neontáblák.
Az EA az alkotásaikban szereplő hirdetések kezelését eddig külsős cégekre, mint az IGA vagy a Microsoft által birtokolt Massive, bízta. A kulcsszó az eddig, ugyanis mostantól változik a helyzet, és a stúdió saját házon belül oldja meg a potenciális reklámfelületek értékesítését. Az első lépések már meg is történtek annak érdekében, hogy ezt a leendő partnereikkel is tudassák, mivel a kiadó tartott egy rendezvényt a vevők számára, amelyen vázolták elképzeléseiket a jövőről. Nem tudni pontosan mire jutottak a felek, ám az mindenképpen bizonyos, hogy az elkövetkezendő éveket sem ússzuk meg az esetenként zavaró, máskor meg éppen autentikus, játékokon belül megjelenő reklámok nélkül.