Mostantól az EA felügyeli a játékaikban megjelenő reklámokat

2010. március 14.
1.7761
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Dru profilja, adatai
Dru
Az Electronic Arts a világ egyik legnagyobb játékszoftver-kiadója, ezt talán senkinek sem szükséges elmondani.
 

Ennek megfelelően igyekeznek a legtöbb hasznot kisajtolni a termékeikből, amely procedúrának tevékeny részesei a játékokban megjelenő hirdetések, reklámok is. Az utóbbi időben ez a szegmens erőteljesen előtérbe került, ahogy az ipart irányító koponyák rádöbbentek, hogy a valós világban létező cégek, vállalatok számára remek reklámfelületet biztosítanak a szoftverek. Ennek pozitív hozadéka, hogy egyes produktumokban (pl. sportjátékok, Need for Speedek) még növelik is a valósághűséget a megfelelő helyeken elhelyezett plakátok, villogó neontáblák.

Az EA az alkotásaikban szereplő hirdetések kezelését eddig külsős cégekre, mint az IGA vagy a Microsoft által birtokolt Massive, bízta. A kulcsszó az eddig, ugyanis mostantól változik a helyzet, és a stúdió saját házon belül oldja meg a potenciális reklámfelületek értékesítését. Az első lépések már meg is történtek annak érdekében, hogy ezt a leendő partnereikkel is tudassák, mivel a kiadó tartott egy rendezvényt a vevők számára, amelyen vázolták elképzeléseiket a jövőről. Nem tudni pontosan mire jutottak a felek, ám az mindenképpen bizonyos, hogy az elkövetkezendő éveket sem ússzuk meg az esetenként zavaró, máskor meg éppen autentikus, játékokon belül megjelenő reklámok nélkül.
1 hozzászólás

popapa

16 éve, 7 hónapja és 5 napja

Csak nehogy túlzásba vigyék'? Oda is reklám, kerül majd ahova nem kéne. Idővel televágják úgy reklámmal a softvereket, hogy ülhetünk fél órát az elején, mint a moziban!

válasz erre
 

kapcsolódó hírek, cikkek

Nincsenek kapcsolódó cikkek.

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaMonyo profilja